مدیر هنری جشنواره بین المللی فیلم‌کوتاه بی کلام:
مدیر هنری جشنواره بین المللی فیلم‌کوتاه بی کلام از داوری قزوین در جشنواره بین المللی فیلم کوتاه بی کلام خبر داد
کد خبر: ۵۲۸۹۰۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۳ 24 November 2017
به گزارش تابناک قزوین به نقل از خبرنگار مهر، سام چگینی روز  پنجشنبه در نشست خبری نهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه بی کلام اظهار کرد: نهمین جشنواره فیلم های کوتاه بی کلام هر ساله در کشور استرالیا در شهر سیدنی برگزار می شود که طبق هر ساله یک کشور برگزار کننده این جشنواره است به همین ترتیب در این دوره برای سومین‌بار این برنامه در ایران برگزار می شود.

وی افزود: همواره پایه گذار این امر ایران بوده است چرا که برای اولین بار در میبد یزد سپس در سال ۲۰۰۷ میلادی در حیدر آباد هندوستان و در آخر در دانشگاه کرمان نیز برگزار شده است.

این هنرمند با بیان  اینکه ورود عموم در این جشنواره آزاد است گفت: به بهترین تصویر برداری، تدوین گری و کارگردانی جوایزی اهدا خواهد شد.

چگینی ادامه داد:ما از تمام کشورهای شرکت کننده در این جشنواره دعوت کردیم که رایزنی فرهنگی در این جشنواره صورت پذیرد از سوی دیگر، موسسه غیر انتفاعی سنیوست یک موسسه مردم نهاد است که در صدد است علاقمندان و ایده پردازان هنرمند را با کمترین هزینه مورد حمایت خود قرار دهد.

وی افزود:وقتی یک جشنواره بین المللی  در استان میزبانی می شود این امر یک اتفاق مبارک برای استان قزوین است چرا که می تواند فیلم های خود را همزمان با سیدنی مورد اکران قرار دهد ضمن اینکه قزوین عهده دار داوری این جشنواره باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار