تصادفات محورهاي همدان 2 فوتي و 3 مجروح برجاي گذاشت /برقراري امنيت در تفرجگاه هاي نهاوند در سايه اقدامات فعال پليس /کاهش 29 درصدي سرقت در همدان /برقراري امنيت در تفرجگاه هاي نهاوند در سايه اقدامات فعال پليس /تصادفات محورهاي همدان 2 فوتي و 3 مجروح برجاي گذاشت /کاهش 29 درصدي سرقت در همدان
کد خبر: ۵۲۶۱۸
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۴ 24 June 2015

تصادفات محورهاي همدان 2 فوتي و 3 مجروح برجاي گذاشت

رييس پليس راه استان همدان گفت: بر اثر دو سانحه تصادف در محورهاي مواصلاتي استان همدان دو نفر كشته و سه نفر مجروح شدند.

به گزارش تابناک همدان  به نقل از پايگاه اطلاع رسانی انتظامی استان همدان، سرهنگ مهدي شاکريگفت: طي يک فقره تصادف که در کيلومتر 35 محور همدان- تهراناتفاق افتاد، يک دستگاه سواري پژو 405 به علت عدم توجه به جلو از جاده خارج شد و با تير برق کنار جاده برخورد کرد و خودرو دچار آتش سوزي شد.

وي افزود: ماموران پس از حضور در محل حادثه مشاهده کردند کهراننده در دم فوت کرده و دوسرنشين خودرو نيز مجروح شده اند که بلافاصله توسط يگان هاي امدادرسان به مراکز درماني منتقل شدند.

رييس پليس راه استان همدان تصريح کرد: در تصادف ديگري که در کيلومتر 14 محور جوکار به تويسرکان رخ داد يک دستگاه کاميونت ايسوزو با يک دستگاه وانت پيکان برخورد کرد و در اين حادثه راننده وانت پيکان در اثر شدت صدمات وارده در صحنه فوت و سرنشن وانت نيز مصدوم و به بيمارستان وليعصر تويسرکان اعزام شد.

شاکري عنوان کرد: کارشناس تصادفات پس از حضور در محل و بررسي صحنه حادثه، انحراف به چپ از سوي راننده وانت پيکان را علت اين برخورد اعلام کرد.

رييس پليس راه استان همدان درپايان به منظور حفظ جان رانندگان و سرنشينان خودروها از شهروندان خواست کهضمن رعايت مقررات و قوانين راهنمايي و رانندگي همواره با سرعت مطمئنه تردد کنند.

توصیه های پلیسی در حین رانندگی:

آیا می دانید عامل بسیاری از تصادفات عدم رعایت فاصله طولی با خودروی جلویی است؟

آیا می دانید درصد بالایی از تثادفات به علت عدم توجه به جلو می باشد؟

آیا می دانید 70 درصد از تصادفات به علت عجله و شتاب بی مورد رانندگان اتفاق می افتد؟

آیا می دانید عابرین پیاده و موتور سواران بیشترین میزان تلفات انسانی ناشی از تصادفات را به خود اختصاص داده است؟

برقراري امنيت در تفرجگاه هاي نهاوند در سايه اقدامات فعال پليس

فرمانده انتظامي شهرستان "نهاوند" از اجراي طرح ضربتي يگان امداد اين شهرستان در راستاي جمع آوري موتورسيكلت هاي مزاحم و خودروهاي داراي آلودگي صوتي در تفرجگاه هاي اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ "محسن اقباليان"گفت: انتظامي شهرستان نهاوند در راستاي برقرار كردن امنيت و آسايش خاطر براي شهروندان درتفرجگاه هاي اين شهر اقدام به اجراي طرح هاي ضربتي و عملياتي منسجم کرده است.

ويافزود: در اين طرح ها كه با به كارگيري عوامل يگان امداد شهرستان در طول خرداد ماه سال جاري به انجام رسيده استبيش از 200 دستگاه موتورسيكلت متخلف و مزاحم و 16دستگاه خودروي داراي آلودگي صوتي توقيف و به پاركينگ انتقال داده شد.

فرمانده انتظامي شهرستان نهاوندادامه داد: ايجاد نظم ترافيكي درون شهري و همچنين ايجاد آرامش خاطر براي شهروندان در سطح پارك ها و تفرجگاه هاي شهرستان از مهمترين اهداف اين طرح در ماه جاري بوده است كه اين طرح ها در ماه هاي آينده به صورت مقتدرانه و فعال در دستور كار پليس نهاوند قرار خواهد داشتبنابراين اين امنيت خاطر و آسايش موجود در پارك هاي اين شهر به صورت مستمر براي شهروندان ادامه خواهد داشت.

وي در پاياناعلام كرد: هرچند شهرستان نهاوند از ضريب امنيتي بسيار بالايي برخوردار است اما برخورد با معدود افرادي كه شادي خود را در ايجاد مزاحمت براي ديگران مي يابند يكي از مهمترين اولويت هاي اجرايي در انتظامي اين شهرستان بوده و در اين مسير با مدد الهي توفيقات بسيار خوبي داشته و خواهد داشت.

کاهش 29 درصدي سرقت در همدان

جانشين انتظامي استان همدان از کاهش 29 درصدي سرقت ها در مدت مشابه سال قبل خبر داد.

 سرهنگ علي اصغرخرم گفت: در بحث سرقتخوشبختانه با کاهش خوبي روبه رو هستيم و در کشف کالاي قاچاق نيز شاهد 19 درصد افزايش کشف هستيم و ارزش کالاي مکشوفه بيش از 24 ميليارد تومان بوده است.

وي ادامه داد: در دستگيري سارقين حرفه اي و انهدام باندهاي سرقتچهار درصد افزايش داشته ايم که عملکرد قابل قبولي بوده کهسعي بر آن استدر اين موضوع اين پيشرفت وجود داشته باشد.

جانشين انتظامي استان همدان در ادامه از انهدام 25 باند قاچاق موادمخدر در سه ماه ابتداي سال خبر داد و گفت: در اين مدت 660 کيلوگرم موادمخدر صنعتي که اغلب شيشه و هروئين است از قاچاقچيان مواد مخدر کشف شده است.

وي افزود: محورهاي مواصلاتي استان 118 بار مورد کنترل قرار گرفته است همچنين يک هزار و 594 نفر خرده فروش و قاچاقچي موادمخدر دستگير و 550 معتاد نيز دستگير و به مراکز ماده 16 استان معرفي شده اند.

اين مقام مسئول به کاهش 23 درصدي تلفات انساني در درون و برون شهر استان در سه ماه نخست امسال در مقايسه با مدت مشابه سال گذشته اشاره کرد و افزود: در اين مدت چهار هزار و 200 خودرو و 21 هزار و 500 موتورسيکلت متخلف توقيف و به پارکينگ منتقل شده اند.

وي از آموزش 13 هزار نفر از شهروندان در حوزه ترافيک و فرهنگ آمد و شد در استان خبر داد و عنوان کرد: کارشناسان پليس راهور با حضور در جوامع هدف نسبت به آموزش هاي لازم در حوزه ترافيکي به ويژه استفاده از کمربند و کلاه ايمني اقدام کرده اند.

خرمپيش بيني طرح نظامي، انتظامي و ترافيکي در ماه مبارک رمضان به خصوص ليالي قدر و برخورد با موتورسواران متخلف را از ديگر برنامه هاي انتظامي همدان برشمرد.

وي با اشاره به تشديد و افزايش گشت هاي پليسي و مقابله با مظاهر علني فساد و بدحجابي و تظاهر به روزه خواري از پيش بيني طرح هاي ويژه ترافيکي و انتظامي براي ساعات بعد از افطار و اماکن تفريحي و گردشگري و پارک ها در اين ايام خبر داد.

خرمبا اشاره به برگزاري 900 جلسه آموزش همگاني و آموزش بيش از 90 هزار نفر از شهروندان از مصالحه 84 درصدي پرونده ها در کلانتري ها خبر داد.

اين مقام انتظامي در پاياناز افزايش 10 درصدي جرايم سايبري در همدان خبرداد وگفت: شهروندانبايد در استفاده از فضاي مجازي به توصيه ها و هشدارهاي پليس توجه کنند تا خدايي نکرده براي آن ها مشکلي پيش نيايد.

توقيف 17 دستگاه خودرو با تخلف بالاي 10 ميليون ريال در نهاوند

فرمانده انتظامي شهرستان "نهاوند" از انجام اقدامات موثر پليس راهور در خرداد ماه و توقيف 22 دستگاه خودرو با تخلف بالاي 10 ميليون ريال در اين شهرستان خبر داد.

 سرهنگ "محسن اقباليان"گفت: اجراي طرح هاي مختلف و متنوع ترافيكي توسط پليس راهور شهرستان به منظور ايجاد نظم ترافيكي و عبور و مرور درون شهري مستمر در دستور كار قرار دارد.

وي افزود: از آنجايي كه يكي از مهمترين شاخص هاي اجرايي در اين مسير برخورد قانوني با رانندگان متخلفاست بنابراينانتظامي شهرستان ضمن توجه ويژه به اين موضوع طرح هاي هدفمندي را با انسجام و اقتدار در سطح شهرستان به مرحله اجرا درآورده است.

فرمانده انتظامي شهرستان نهاوندادامه داد: عوامل پليس راهور شهرستان در خرداد ماه سال جاري ضمن اعمال قانون و برقراري مقررات راهنمايي و رانندگي در شهرستان توقيف خودروهاي داراي سابقه تخلف را به صورت ويژه مدنظر قرار داده كه در اين راستا در مدت مذكور موفق به توقيف 17 دستگاه خودرو با سابقه تخلف بالاي10 ميليون ريال شد.

اقباليانتصريح كرد: توقيف اين گونه خودروهاي متخلف باعث كاهش مشهود قانون گريزي رانندگان خواهد شدبنابراين اقدام موثر و فعال در اين مسير در اولويت اقدام قرار دارد.

فرمانده انتظامي شهرستان نهاوند در پاياناظهار کرد: تشديد اين گونه اقدامات توسط پليس صرفا جهت برقراري امنيت مطلوب ترافيكي بوده و در اين راستا پليس نهاوند اقدامات موثر خود را ادامه خواهد داد.

توصیه های پلیسی:

اول ایمنی،بعد سفر

خوب رانندگی کردن هنر است.

رعایت مقررات= احترام به حقوق دیگران

کمربند ایمنی=کاهش 50 درصدی صدمات

تلفن همراه در حین راننگی،همراه خوبی نیست

عامل تهديد و فحاشي در فضاي مجازي ناکام ماند

با اقدام به موقع افسران پليس فتاي همدان عامل تهديد و فحاشي در فضاي مجازي دستگير شد.

 رئيس پليس فتاي همدانگفت: پيرو شکايت شهروند همداني مبني بر تهديد و فحاشي عليه وي در يکي از شبکه هاي اجتماعيموضوع با حساسيت خاص در دستور کار کارشناسان پليس فتا قرار گرفت.

"سرهنگ اميني" افزود: در تحقيقات صورت گرفته مشخص شد فردي ناشناس با استفاده از عناوين زننده و با ورود به گروهي که شاکي در آن عضو بوده، قصد تخريب شخصيت وي را داشته است.

اين مقام انتظامي اظهار کرد: با ادامه تحقيقات محرز شد اين فرد ناشناس طي چندين مرحله در فضاي مجازي اقدام به تهديد شاکي کرده است.

ويتصريح کرد: با انجام اقدامات فني و به کارگيري روش هاي پيچيده علمي، فردي با هويت معلوم شناسايي و با اخذ دستور از مقام قضايي متهم طي يک عمليات غافلگيرانه دستگير شد.

اميني در پايان از شهروندان خواستتا ضمن هوشياري در خصوص به اشتراک گذاري اطلاعات و تصاوير شخصي در شبکه هاي اجتماعي در صورت مواجهه با موارد مشابه مراتب را سريعاً با شماره تلفن 0812182675 در ميان بگذارند.

کشف 2 ميليارد و 300 ميليون ريال کالاي قاچاق در همدان

گروه استان ها- رييس پليس آگاهي استان همدان از کشف انواع باطري خودرويي با ارزش تقريبي 2 ميليارد و 300 ميليون ريال در بازرسي از يک انبار خبر داد.

 سرهنگ "رضا زارعي" با بيان اين مطلب گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز پليس آگاهي در پي خبري مبني بر اينكه فردي اقدام به قاچاق انواع باتري هاي خودرويي از شهرهاي جنوبي كشورمي نمايد و پس از دپو آنها در انباري در همدان باتري هاي قاچاق را درفرصت مناسب از محورهاي فرعي استان همدان به استان هاي مركز كشور حمل مي کند، رسيدگي به اين موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وي افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتي ماموران اين اداره ضمن همكاري با ماموران اداره اطلاعات جنايي پليس آگاهي حركات و رفت و آمدهاي فرد مورد نظر را تحت كنترل قرار دادند و با تعقيب و مراقبت وي و تلاش هاي شبانه روزي يك ماهه در نهايت موفق به شناسايي ساير عوامل همدست در قاچاق باتري ها در سطح شهر همدان شدند.

اين مقام انتظامي در ادامه بيان داشت: پس از هماهنگي با مراجع قضايي در بازديد به عمل آمده از انبار ياد شده تعداد يک هزار و 26 عدد انواع باطري خودرويي فاقد مدارك قانونيرا با ارزش تقريبي دو ميليارد و سيصد ميليون ريال كشف و در اين راستا 2 نفر را دستگير کردند.

سرهنگ زارعي اظهار داشت: در ادامه تحقيقات و رسيدگي به پرونده، با راهنمايي متهمان محل هاي دپوي ديگري در تهران بزرگ نيز شناسايي شد که در ادامه بازرسي از انبار مذکور نيز 140 عدد انواع باطري قاچاق ديگر نيز توسط ماموران انتظامي تهران بزرگ كشف شد.

رييس پليس آگاهي استان همدان در خاتمه گفت: متهمان جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضايي اعزام شدند و تحقيقات پليس جهت دستگيري ساير همدستان و ديگر کشفيات همچنان ادامه دارد.

توصیه های پلیسی:

قاچاق برای کشور خطر امنیتی و اقتصادی در پی دارد،بنابراین تمامی انسان های خوب،با انصاف و مومن باید با این پدیده زشت که منطبق برخواست دشمن است مقابله کنند.

سارق به حقوق یک یا چند نفر و قاچاقچی به حقوق تمام افراد جامعه تجاوز می کند.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار