انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور با موافقت شورای محترم نگهبان در تاریخ ۷ اسفند ۹۴ برگزار می شود، و زمان ثبت نام از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی از تاریخ ۲۸ آذرماه ۹۴ به مدت یک هفته تعیین گردیده است.و داوطلبین شاغل در دستگاه های دولتی باید تا پایان روز سوم خرداد استعفای خود را اعلام کنند.
کد خبر: ۵۲۳۴۶
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۱ 24 June 2015

خبرهایی که این روزها از قزوین به گوش می رسد حاکی از استعفای برخی از مدیران استانی است که بر اساس شنیده ها در راس این هرم علی فرخ زاد رئیس نظام مهندسی ساختمان قزوین و عضو شورای شهر قزوین قرار دارد .

فرخزاد که پیش از این به عنوان ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان و نایب رییسی شورای شهر استان بوده است.

از جمله موفقیت های مهندس فرخزاد میتوان به موفقیت چشم گیر وی در دو دوره انتخابات اعضای مهندسین ساختمان،کسب مقام برتر مقررات ملی ساختمان کشور در6 سال متوالی، فراهم نمودن بستر مناسب جهت عمران وآبادانی هرچه بیشتر استان ساختمان اشاره کرد.

با این که گمانه زنی ها خبر از حضور احتمالی علی فرخ زاد در انتخابات نمایندگی مجلس می داد اما آخوندی روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان قزوین در گفت و گو با تابناک بیان کرد: تا این لحظه خبری از استعفای مهندس فرخ زاد بیان نشده است و گویا طبق گفته خود ایشان نیاز به حضور در شورای شهر و استفاده از ظرفیت ایشان در این عرصه بیشتر بوده است.

مجتبی انتظاری مسئول روابط عمومی شورای شهرنیز در این خصوص بیان کرد: در صورتی که هر یک از اعضای شورای شهر تمایل به استعفا داشته باشند باید روزهای قبل استعفای خود را اعلام می کردند که امروز این استعفا پذیرفته شود اما تاکنون هیچ استعفایی به شورای شهر قزوین نرسیده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار