ژیمناست‌کار قزوینی در رقابت‌های ژیمناستیک رده‌های سنی کشور سه نشان رنگارنگ کسب کرد.
کد خبر: ۵۲۳۳۰۰
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۴ 12 November 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، میدان مسابقات رده‌های سنی ژیمناستیک قهرمانی کشور برای عرفان ذوالقدر ورزشکار قزوینی خوش یمن بود، چراکه این ژیمناست موفق شد سه نشان ارزشمند مسابقات کشوری را از آن خود کند.

این روزها خبرهای خوبی از رشته ورزشی ژیمناستیک به گوش می‌رسد و از این حیث موفقیت‌های خوبی برای ورزشکاران و هیأت ژیمناستیک استان قزوین رقم خورده است، گذشته از مدال‌های رنگارنگ عرفان ذوالقدر در مسابقات رده‌های سنی کشور، این روزها الوند هم میزبانی دو رویداد مهمی ملی را بر عهده داشت، رویدادهایی که با همکاری هیأت ژیمناستیک استان قزوین و شهرستان البرز و مسؤولان فدراسیون به شکلی منظم برگزار شد.

مسابقات ترامپولین قهرمانی نونهالان و نوجوانان کشور هفته گذشته برای نخستین بار به میزبانی الوند برگزار شد، مسابقاتی که با شکل‌دهی منظم، شرایط میزبانی خوبی را فراهم کرد به طوری که مربیان و ورزشکاران تیم‌های مختلف شرکت‌کننده در این رقابت‌ها از امکانات و تجهیزات سالن ژیمناستیک مجموعه ورزشی امام علی(ع) الوند رضایت کاملی داشتند.

اما اردوی آماده‌سازی تیم ملی ژیمناستیک هنری بزرگسالان کشور هم از روز گذشته در مجموعه ورزشی امام علی(ع) شهر الوند آغاز شده است، اردویی که در طول سال‌های اخیر برای چندمین بار متوالی به استان قزوین سپرده شده و این از اعتماد بالای فدراسیون ژیمناستیک به این رشته ورزشی در استان حکایت دارد.

حالا با توجه به میزبانی الوند از مسابقات ترامپولین قهرمانی کشور و اردوی آماده‌سازی تیم ملی ژیمناستیک هنری بزرگسالان کشور کسب نشان‌های رنگارنگ عرفان ذوالقدر ورزشکار استان در رقابت‌های رده های سنی کشور روزهای خوبی را برای این رشته ورزشی نوید می‌دهد.

دبیر هیأت ژیمناستیک استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به کسب سه نشان رنگارنگ ورزشکار استان در رقابت‌های قهرمانی کشور اظهار داشت: عرفان ذوالقدر در این پیکارها موفق شد سه نشان کسب کند.

کامران داوودی افزود: ذوالقدر در بخش خرک حلقه این رقابت‌ها بر سکوی نخست ایستاد و در دو بخش پرش خرک و بارفیکس دو نشان برنز را از آن خود کرد.

وی اضافه کرد: عرفان ذوالقدر با درخشش در مسابقات رده‌های سنی کشور جواز شرکت در اردوی تیم ملی ژیمناستیک نوجوانان کشور را تصاحب کرد.

گفتنی است، هدایت تیم ژیمناست استان در رقابت‌های رده‌‌های سنی کشور بر عهده قاسم شیرخانی بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار