مديرعامل شركت شهرک‌های صنعتی قزوین خبر داد
مديرعامل شركت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: یکی از دغدغه‌های سرمایه‌گذاران مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی، سند مالکیت اراضی بوده که به همت و تلاش دستگاه‌های خدمات‌رسان مرتبط در حال مرتفع شدن است.
کد خبر: ۵۲۳۲۹۴
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۱ 12 November 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، حمیدرضا خانپور مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان در جلسه بررسی مسائل و مشکلات انتقال مالکیت اراضی ملی به شرکت شهرک‌های صنعتی استان که ظهر امروز با حضور مدیرکل منابع طبیعی، مدیریت امور اراضی استان و معاونان و کارشناسان سه مجموعه برگزار شد، اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های سرمایه‌گذاران مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی، سند مالکیت اراضی بوده که به همت و تلاش دستگاه‌های خدمات‌رسان مرتبط در شهرک‌های صنعتی لیا، خرمدشت، کاسپین و حکیمیه در حال مرتفع شدن است.

علی‌اکبر اسداللهی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قزوین در این جلسه با اشاره به بازدید صورت گرفته از واحدهای تولیدی تصریح کرد: حضور در خطوط تولیدی  واحدهای صنعتی و آشنایی با روند کار اجرایی تولیدکنندگان تمام دستگاه‌های را به تسهیل‌گری و ارائه خدمات در کوتاه‌ترین زمان منجر شده و موجب رونق تولیدی واشتغال پایدار جوانان می‌شود.

در ادامه رضا افلاطونی مدیر امور اراضی استان قزوین هم گزارش کاملی از نحوه واگذاری اراضی به شهرک‌های صنعتی ارائه و اعلام کرد: اولویت واگذاری زمین‌های دولتی به شرکت شهرک‌های صنعتی بوده چراکه امن‌ترین مکان برای سرمایه‌گذاری، تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران است.

گفتنی است، مسؤولان استانی قبل از نشست تخصصی از واحدهای صنعتی نیک پارس تولیدکننده اسنک، ارمغان پونک غرب تولیدکننده فرش‌های ماشینی ابریشمی و سروش طراوت تولیدکننده لوازم آرایشی و بهداشتی بازدید کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار