مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 9 کشور، از فعالیت 206 نانوایی در استان های کرمانشاه و ایلام که به صورت ویژه اقدام به پخت نان برای زائرین اربعین می کنند، خبر داد.
کد خبر: ۵۲۱۴۱۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۳ 08 November 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک  تابناک به نقل از ایرنا،مظفر رحیمی ، اظهار کرد: از این تعداد 106 نانوایی در استان کرمانشاه و 100 نانوایی نیز در استان ایلام استقرار دارند.

وی ادامه داد: این نانوایی ها که عمدتا نیز بر سر راه زائران اربعین قرار دارند، براساس نیاز افراد و با هماهنگی با بخشداران و دهداران مناطق اقدام به پخت نان می کنند.

رحیمی خاطرنشان کرد: این دسته از نانوایی ها کار خود را ساعت 6 صبح آغاز می کنند و تا حدود ساعت 22 اقدام به پخت نان می نمایند.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 9 کشور گفت: تعداد چهار نانوایی (2 نانوایی در کرمانشاه و 2 نانوایی در ایلام) به صورت 24 ساعته و شبانه روز مشغول پخت نان (لواش) هستند.

وی افزود: این نانوایی ها در طول شبانه روز هر کدام 10 هزار قرص نان پخت و به صورت رایگان در اختیار موکب ها قرار می دهند تا در بین زائران توزیع شود.

رحیمی با بیان اینکه در هر کدام از نانوایی ها سه نفر مشغول به کار هستند، گفت: خدمات رسانی ویژه به زائران تا چهار روز پس از پایان مراسم اربعین در استان های کرمانشاه و اسلام ادامه پیدا می کند.

روز پنجشنبه 18 آبان، مصادف با 20 صفر و اربعین حسینی (ع) است که حدود یک میلیون نفر با عبور از استان کرمانشاه و از طریق مرز مهران در استان ایلام، عازم کربلای معلا می شوند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار