کد خبر: ۵۲۰۰۶
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۴ 23 June 2015
فرماندار شهرستان ساوجبلاغ با بیان اینکه انجمن حمایت از خانواده‌های زندانیان ساوجبلاغ راه‌اندازی شد، گفت: این انجمن در راستای حمایت از خانواده زندانیان اهداف خود را دنبال می‌کند.
ابوالقاسم پالیزگیر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، با اشاره به اینکه انجمن حمایت از خانواده‌های زندانیان شهرستان ساوجبلاغ امسال تشکیل شد، اظهار داشت: این انجمن با هدف کمک به آزادی زندانیان به منظور رسیدگی به وضعیت معیشتی و مشکلات خانوادگی آنان تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه اعضای این انجمن در ساوجبلاغ مشخص شده‌اند، افزود: دادستان شهرستان ساوجبلاغ به عنوان رئیس هیئت مدیره انجمن حمایت از خانوده‌های زندانیان این شهرستان تعیین شده است.

فرماندار ساوجبلاغ با بیان اینکه 650 زندانی عمد و غیرعمد در شهرستان ساوجبلاغ وجود دارد، خاطرنشان کرد: خانواده‌های این افراد تحت پوشش این انجمن قرار گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه سه مراسم بزرگ جشن گلریزان به منظور کمک برای آزادی زندانیان در روزهای 6، 7 و 8 تیرماه در شهرستان ساوجبلاغ برگزار می‌شود، تصریح کرد: مراسم حمایت از ایتام خانواده زندانیان در حاشیه این سه جشن بزرگ نیز برگزار می‌شود.

پالیزگیر با تاکید بر اینکه برگزاری برنامه افطار و توزیع بسته و سبد حمایتی غذایی به این دسته از افراد از جمله برنامه‌های در دستور کار است، گفت: در صدد هستیم با اجرای این مراسم‌ها تا حد زیادی مسائل معیشتی خانواده زندانیان را بهبود ببخشیم.

وی اظهار داشت: ابلاغیه‌ای از سوی نماینده ولی‌فقیه در البرز، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور به منظور تقدیر از فرمانداری ساوجبلاغ در راستای خدمت برتر به خانواه شهدا و ایثارگران ارائه شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار