کد خبر: ۵۲۰۰۱۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۰ 05 November 2017
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تخصیص اعتبارات استانی در سال آینده بازبینی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از چرام، علی محمد احمدی در نشست شورای اداری شهرستان چرام اظهار داشت: جریان رشد و بلوغ در این استان تازه آغاز شده و با نگاه جدیدی در سال 97 در حوزه تخیص اعتبار استان بازبینی می‌کنیم.

وی با تاکید بر اینکه مهمترین وظیفه مدیران خدمت به محرومان و مستضعفان بوده و ارزشی بالاتر از خدمات رسانی به محرومان نیست، ابراز کرد: نظام اسلامی در چهار دهه گذشته با وجود فراز و نشیبهای زیاد برای خدمت رسانی به مردم کوتاهی نکرده ولی سوء مدیریتها مشکلاتی را در جامعه ایجاد کرده است.

احمدی ابراز کرد: استفاده از ابزارهای سیاسی و فشارهای مالی دشمن سبب کاهش قیمت جهانی نفت شده ولی ملت ایران با وجود این تحریمها با رهبری مقام معظم رهبری تصمیم ریاست جمهور در جریان برجام با منطق و عقلانیت پای تعهدات بین المللی خودشان ایستاده‌اند و دنیا دید آنها که مدعی تمدن بودند چگونه به راحتی زیر قولهای خود زدند.

وی خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی گفت: مهمتر از پول تلاش برنامه ریزی و نظارت مدیران است و اینکه مدیری بخواهد کم کاری خود را با نبود اعتبار توجیه کند پذیرفتنی نیست.

احمدی افزود: نطام بانکی دنیا ما را همراهی نمیکند ولی علی رغم تمام این مشکلات دولت تلاش کرده تا در سال‌های اخیر پروژهها سرپا بایستند و امید است شهردار و شورای جدید چرام نسبت به آبادانی این این شهر اهتمام ویژهای داشته باشند.

نمانیده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون 60 میلیارد تومان به شهرستان چرام اختصاص یافته است، ادامه داد: 30 درصد تخصیص بالای یک میلیارد تومان در قالب نقدی اسناد خزانه تا پایان امسال به پیمانکاران پرداخت میشود.

احمدی با تاکید بر اینکه مدیران در راستای جذب اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان تا پایان سال تلاش ویژهای داشته باشند، خاطرنشان کرد:تمام استان دارای اهمیت بوده ولی اولویت ما شهرستان‌های محروم از جمله لنده، چرام، بهمئی و کهگیلویه است.

وی با اشاره به اینکه اعتبارات اعتبارات ماده 180(توسعه متوازن) به سمت و سویی خواهیم برد که بیشتر به مناطق محروم اختاصص یابد، تصریح کرد: از نهادهای غیر دولتی مثل بنیاد برکت و قرارگاه خاتم برای توسعه استان کمک میگیریم.

احمدی بیان کرد: برای راه اندازی کارخانه فسفات چرام تلاش و وضعیت پیشرفت فیزیکی بیمارستان 32 تختخوابی چرام را از رئیس دانشگاه علوم پزشکی به ور ویژه پیگیری میکنم.

وی اظهار داشت: محور باغچه سادات ابتدا راه روستایی بوده که به جاده اصلی تبدیل شد و برای رفع مشکلات موجود این محور مواصلاتی نیازمند اعتبارات ملی هستیم و محور چرام به دهدشت به دلیل حادثه خیر بودن باید ساماندهی شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار