یک مسئول سپاه پاسداران:
مشاور بازرسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه باید همواره پیشتیبان رهبر باشیم تا به مملکت آسیب نرسد،گفت: مهم ترین خواسته و وصیت شهدا اطاعت از ولایت فقیه بود.
کد خبر: ۵۱۷۵۰۲
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۳ 31 October 2017
به گزارش تابناک قزوین به نقل از ایرنا، سردار پاسدار سالار آبنوش روز سه شنبه در مراسم یادوراه 150شهید شال از توابع شهرستان بویین زهرا افزود: استقلال همه جانبه کشور نتیجه از خود گذشتگی و ولایت پذیری ملت و ایثارگری های رزمندگان اسلام و جانفشانی های شهدا است.
وی اظهار کرد: شهیدان پشتوانه اصلی انقلاب اسلامی هستند که با اهدای خون خود انقلاب را به پیروزی رساندند و در ادامه از آن محافظت کردند.
سردار آبنوش با بیان اینکه همواره باید تابع ولایت فقیه باشیم، خاطرنشان کرد: هر زمان که از تفکر انقلابی و بیانات مقام معظم رهبری فاصله بگیریم، شکست خواهیم خورد.
مشاور بازرسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: باید قدردان وجود رهبری و ولی فقیه در کشور خود باشیم چرا که تمامی نقشه های شوم دشمن از گذشته تاکنون با درایت و بصیرت رهبر فرزانه انقلاب خنثی شده و شکست خورده است.
وی در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: دشمنان انقلاب که نتوانستند در جنگ تحمیلی هشت ساله خدشه ای به مملکت اسلامی وارد کنند، شیوه حمله خود را عوض کرده وبا جنگ نرم و فرهنگی اعتقادات دینی و مذهبی ما را هدف قرار داده و سعی دارند جوانان ما را سست و بی اراده کنند.
سردار آبنوش افزود: در این برهه حساس که دشمنان اسلام با تهاجم فرهنگی وجنگ نرم، انقلاب اسلامی و جوانان را مورد تهاجم قرار داده اند، وظیفه ما بسیار سنگین تر از شهداست.
مسئول بسیج دانش آموزی استان قزوین نیز در این آیین گفت: هفته بسیج دانش آموزی بهترین فرصت برای انتقال ارزشهای انقلاب اسلامی است.
رضا ابراهیمی افزود: با توجه به اینکه دانش‌ آموزان هدف اول جبهه جنگ نرم دشمن می باشند بنابراین ولایت پذیری و بصیرت افزایی دانش آموزان خنثی کننده توطئه های دشمنان در جنگ نرم خواهد بود.
به گفته وی توسعه و تبیین فرهنگ تفکر بسیجی، معرفی ظرفیت و توانمندی بالقوه بسیج دانش آموزی به اولیا و دانش آموزان و شناساندن فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید و آینده سازان را از مهم ترین اهداف فعالیت های بسیج دانش آموزی نام برد.
هشتم تا چهاردهم آبان ماه همزمان با سالروز شهادت بسیجی 13 ساله شهید محمدحسین فهمیده هفته بسیج دانش آموزی نام دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار