مدیرعامل هلال احمر استان‌مرکزی:
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان‌مرکزی گفت: طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی از ۲۷ اسفندماه تا ۱۵ فروردین ماه با همکاری و همیاری سازمان‌های مرتبط و تلاش داوطلبان جوان به مرحله اجراء در می‌آید.
کد خبر: ۵۱۶۵
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۳ 15 February 2015
مرتضی‌سلیمی ظهرامروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آمادگی هلال‌احمر برای اجراء طرح ملی‌ایمنی و سلامت مسافران نوروزی اظهار داشت: با توجه با ستاد نوروزی هلال احمر طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی از 27 اسفند ماه تا 15 فروردین ماه با همکاری و همیاری سازمان‌های مرتبط و تلاش داوطلبان جوان به مرحله اجراء در می‌آید.

وی افزود: با توجه با رضایت مسافران از اجراء طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران در سال‌های گذشته برای تمرکز فعالیت‌ها به امر سلامت و ایمنی مسافران و با هدف پیشگیری از تصادفات و داشتن سفری ایمن و سالم در ایام نوروز برای مسافران اجرا می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان‌مرکزی تصریح کرد: به منظور تمرکز پانزدهمین مرحله طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی با شعار "بی‌گدار به جاده نزنیم، ظریف برانیم" هرساله اجراء می‌شود.

سلیمی با اشاره به اهداف اجراء این طرح گفت: نمایش توان تیم‌های بشر دوستانه در حمایت از زندگی و سلامت انسان‌ها، استفاده از فناوری‌های نوین در کمک به سفری ایمن و سالم بوده است.

وی‌افزود: از دیگر اهداف برای اجرائی کردن طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی ترویج فرهنگ پیشگیری از طریق ارتقاء سطح آگاهی‌های عمومی مردم در امر حوادث و سوانح و معرفی قابلیت‌ها و ظرفیت‌های سازمان در ارائه خدمات امدادی و بشر دوستانه از دیگر اهداف این طرح بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان‌مرکزی تصریح کرد: جمعیت هلال احمر استان مرکزی برای ارائه خدمات به مسافران در نوروز سال 94 برپایی 19 پست 12 ساعته، یک پست 24 ساعته، هفت فضای دوستدار کودک، 6 پست سحاب، 6خیمه نماز و 60 نفر روز از کارکنان و جوانان عضو جمعیت هلال احمر استان برعهده دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار