فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: تاریخ و پیشینه استان بوشهر همراه با حماسه‌سازی بوده است.
کد خبر: ۵۱۶۱۹۲
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱ 29 October 2017
سردار علی رزمجو صبح یکشنبه در نشست با اکیپ امداد و درمان اعزامی به اربعین حسینی در سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر ضمن تسلیت ایام ماه صفر، اظهار داشت: شما پزشکان در حال حرکت و خدمت در مسیری هستید که هزاران شهید خون خود را تقدیم به آن کرده‌اند.

رزمجو در ادامه با اشاره به خدمات پزشکان در هشت سال دفاع مقدس، بیان کرد: اقشار مختلف پزشکی در هشت سال دفاع مقدس و در سخت‌ترین و پیچیده‌ترین شرایط که مراکز درمانی داشتند مصدومین را درمان می‌کردند.

وی با اشاره به اینکه با نیروی الهی و خون شهدا و حماسه‌سازی‌های جوانان ایران اسلامی در حال حاضر اقشار مختلف مردم به راحتی به کربلا می‌روند، گفت: حضور پر شور و شعور مردم در مراسم تاسوعا، عاشورا و اربعین حسینی نشان می‌دهد که مردم تا چه اندازه به مکتب امام حسین(ع) عشق می‌ورزند.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با تاکید بر اینکه مردم ایران اسلامی سختی‌ها و مشکلات بسیاری را تحمل کرده‌اند تا مسیر کربلا و اربعین حسینی هموار شود، افزود: اگر در حال حاضر کاروان‌های اربعین همانند حج تمتع این اجتماع عظیم بوجود می‌آورند ثمره خون دل خوردن‌های امام راحل و خون شهداست.

رزمجو با بیان اینکه در اعتقادات ما خصلت‌ها و خصوصیات پیروان مکتب اباعبدالله به خوبی دیده می‌شود، خاطرنشان کرد: این حرکت عظیم مردمی در پیاده‌روی اربعین حسینی علاوه بر احترام به امام حسین(ع) و پیروان ایشان بوده دیدار گروه‌های مردم بر محور اربعین حسینی است.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر تاکید کرد: اربعین حسینی خاطره‌ای شکوهمند، الهام‌بخش شهادت، حرکت‌آفرین و بیدارآفرین است.

وی با تاکید بر اینکه تاریخ در پیشینه بوشهر و بوشهری حماسه‌سازی است، گفت: این حماسه‌ها در عرصه‌های مختلف و عناوین متعدد بوده که یکی از آن حماسه‌سازی بوشهری‌ها در اربعین حسینی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار