مدیرکل مرکز جذب و خدمات سرمایه گذاری استانداری قزوین:
مدیرکل مرکز جذب و خدمات سرمایه گذاری استانداری قزوین گفت: موانع سرمایه گذاری در جلسات تخصصی با حضور مدیران دستگاههای اجرایی استان شناسایی و بسرعت حل و فصل می شود.
کد خبر: ۵۱۲۹۷۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۴ 23 October 2017
به گزارش تابناک قزوین به نقل از خبرنگار مهر، بهنام ملکی در جلسه ستاد سرمایه گذاری استان قزوین که روز یکشنبه تشکیل شد اظهارداشت: مهمترین رسالت مدیران دستگاههای اجرایی کمک به روان سازی کارها برای حضور سرمایه گذاران در استان قزوین است.

وی بیان کرد: در جلسات هفتگی مرکز خدمات سرمایه گذاری استان با حضور متقاضیانی که در مسیر کار دچار وقفه و مشکلی شده اند موارد بررسی می شود و راهکاری منطقی برای تسریع در کار اتخاذ می شود.

ملکی تصریح کرد: در جلسه امروز پرونده سه متقاضی احداث نیروگاههای تولید انرژی تجدیدپذیر مطرح شد که دو مورد آنها قابل حل شدن است.

وی بیان کرد: همچنین یک مورد پرونده با همکاری شرکت آب منطقه ای و راه و شهرسازی تسهیل می شود و بقیه موارد مشکلات چند متقاضی احداث مجتمع های بین راهی بودند که پس از شنیدن صحبتهای آنها برای تصمیم گیری قرار شد بررسی های بیشتری صورت گیرد.

مدیرکل مرکز جذب و خدمات سرمایه گذاری استانداری قزوین یادآورشد: جلسات تخصصی و رودر رو با سرمایه گذار می تواند روند کارها را تسریع کند و تکلیف متقاضیان بسرعت مشخص می شود.

در این نشست سرمایه گذاران انرژی های نو و مجتمع های بین راهی مشکلات خود را مطرح کرده و خواستار حل آنها شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار