اولین جشنواره ترشی های فصل پاییز در خانه فرهنگ سنجیده برگزار می شود.
کد خبر: ۵۱۲۲۲۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۴ 21 October 2017
به گزارش تابناک قزوین به نقل از خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین؛ اولین جشنواره ترشی های فصل پاییز به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین در خانه فرهنگ سنجیده برگزار می شود و برندگان جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

علاقمندان می توانند جهت ثبت نام در این جشنواره به خانه فرهنگ سنجیده واقع در خیابان راه ری روبروی مسجد سنجیده، خانه فرهنگ محمدیه واقع در خیابان سپه در خیابان محمدیه یا خانه فرهنگ شهید نواب صفوی در خیابان نواب جنب آتش نشانی مراجعه یا با شماره تلفن های  ۳۳۵۵۰۸۲۷، ۳۳۵۶۴۹۷۱و ۳۳۳۵۱۰۰۳ تماس بگیرند.

برگزاری کارگاه رایگان مراقب از پوست در خانه فرهنگ محمدیه

به منظور ارتقای سطح سلامت شهروندان؛ کارگاه رایگان مراقب از پوست ویژه فصل پاییز و زمستان به همراه مشاور فردی رایگان در خانه فرهنگ محمدیه برگزار شد.

آشنایی شهروندان با دوره های آموزشی ۱۳۷ در خانه فرهنگ ستارگان

در راستای شناخت بیشتر شهروندان از فعالیتهای سامانه ۱۳۷، دوره های آموزشی شهروندی به منظور شناخت بیشتر انان با این سامانه با حضور شهروندان در خانه فرهنگ ستارگان برگزار شد.

برگزاری کارگاه آموزشی اعتماد به نفس در خانه فرهنگ شهید نواب صفوی

کارگاه آموزشی «اعتماد به نفس» در خانه فرهنگ شهید نواب صفوی برگزار می شود، ظرفیت ثبت نام در این کارگاه آموزشی محدود است، علاقمندان جهت شرکت در این دوره به خانه فرهنگ شهید نواب صفوی واقع در خیابان نواب شمالی جنب آتش نشانی مراجعه کنند یا با شماره تلفن های ۳۳۳۵۱۰۰۳ یا ۰۹۱۹۸۴۸۲۶۲۲ تماس بگیرند.

برگزاری مراسم جشن روز غذا در خانه فرهنگ ستارگان

مراسم جشن روز غذا ویژه کودکان در خانه فرهنگ سنارگان برگزار شد، در این مراسم مطالبی مفیدی در خصوص مواد غذایی سالم به زبان کودکانه به آنان ارائه شد و میز غذاهای مفید و سالم با  تزیین کودکانه نیز برای کودکان آماده شده بود.

بازدید کودکان فرهنگسرا بانو حضرت زهرا (س) از خانه تاریخی زعیم

کودکان فرهنگسرا بانو حضرت زهرا (س) به منظور آشنایی کودکان با آثار تاریخی شهر قزوین از خانه تاریخی زعیم بازدید کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار