رئیس مجمع نمایندگان استان خبرداد:
رییس مجمع نمایندگان استان قزوین از تصویب تخصیص 500 میلیارد تومان بودجه به سپاه با هدف حمایت از سپاه و قوانین ضد تحریمی خبر داد.
کد خبر: ۵۱۲۱۷۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۵ 21 October 2017
به گزارش تابناک قزوین، بهمن طاهرخانی رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین صبح امروز در دیدار با سردار شاهرخی اظهار کرد: مجلس  شورای اسلامی ملت و دولت حامی تمام قد سپاه پاسداران بوده و در برابر هر تهدیدی در کنار این نیروی انقلابی خواهد ایستاد.
بهمن طاهرخانی افزود: سپاه پاسداران به عنوان نیروی مردمی و حافظ انقلاب در داخل و خارج کشور با جانفشانی از تمام دستاوردهای ملت دفاع و در تمام بحران ها و مشکلات در خط مقدم سربازی برای ملت و انقلاب قرار دارند.
وی با اشاره به حمایت قاطع نمایندگان ازسپاه پاسداران و سپاه قدس عنوان کرد: در کمیسیون 9 نفره‌ای که برای قوانین ضد تحریمی در مجلس شورای اسلامی تشکیل شده، تمامی نمایندگان حاضر در کمیسیون به واگذاری مبلغ 500 میلیارد تومان به سپاه با هدف حمایت و مقابله با تحریم‌ها موافقت کردند.
طاهرخانی ضمن حمایت قاطع از عملکرد سپاه پاسداران یادآور شد: همه مردم ایران سپاهی هستند و همه نمایندگان، خود را یک سپاهی می دانند و هر چقدر استکبار فشار بیاورد اتحاد و انسجام ما بیشتر خواهد شد و گرایش و علاقه مردم به این نهاد انقلابی بیش از گذشته در سایه اتحاد و همدلی شکوفا شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار