رییس سازمان تعاون روستایی استان قزوین از خرید بیش از 145هزار تن انواع محصولات کشاورزی توسط شبکه تعاون روستایی قزوین خبر داد
کد خبر: ۵۱۱۴۲۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۱ 19 October 2017
محمود محمودی، رییس سازمان تعاون روستایی استان قزوین در گفتگو با تابناک قزوین با اعلام اینکه در 6 ماهه گذشته بیش از 145 هزار تن انواع محصولات کشاورزی توسط شبکه تعاون روستایی استان از کشاورزان خریداری شده است، اظهار کرد: یکی از مهمترین خط مشی ها و سیاستهای حمایتی دولت در بخش کشاورزی، خرید تضمینی و توافقی محصولات کشاورزی است.
وی عنوان کرد: از این میزان 82 هزار و 804 تن خرید توافقی شبکه، 45 هزار و 169 تن خرید تضمینی گندم، 15 هزار و 780 تن خرید تضمینی محصولات کشاورزی و یک هزار و 661 تن خرید حمایتی صورت گرفته است.
این مسئول با بیان اینکه باید از تمام ظرفیت های بخش کشاورزی استفاده شود، اظهار کرد: توجه به الگوی مصرف هرکشوری، نقش مواد خوراکی در اقتصاد کشاورزی کشورها را مشخص می کند و تعامل اعضا از مهمترین جنبه های كلیدی فعالیت های تعاونی محسوب می شود.
وی با اشاره به افزایش نقش شرکت های تعاونی در خرید تضمینی، توافقی و حمایتی گفت: هدف از خرید محصولات کشاورزان توسط شبکه تعاون روستایی کاهش واسطه‌های بخش کشاورزی در خرید و فروش محصولات است که در نهایت به سود کشاورز و مصرف‌کننده منتهی می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار