کارشناس امور قرآنی تبلیغات اسلامی شهرستان کبودراهنگ گفت: ثبت نام سومین دوره مسابقات قرآنی تلاوت در کبودراهنگآغاز شده است.
کد خبر: ۵۱۰۴۲
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۶ 22 June 2015

کارشناس امور قرآنی تبلیغات اسلامی شهرستان کبودراهنگ از آغاز ثبت نام سومین دوره مسابقات قرآنی تلاوت دراین شهرستان خبر داد.

به گزارش مهر، مجتبی آزادی اظهار داشت: سومین دوره مسابقات قرآنی تلاوت به همت دارالقرآن الکریم استان با هدف ترغیب قاریان به حفظ آیات قرآن و فهم معانی آیات و ارائه تلاوت ‌های زیبا با محوریت القای معنای آیات و ایجاد زمینه لازم برای حضور قاریان و حافظان بویژه نوجوانان و جوانان در شهرستان کبودراهنگ برگزار می‌ شود.

کارشناس امور قرآنی تبلیغات اسلامی شهرستان کبودراهنگ افزود: سومین دوره مسابقات قرآن تلاوت در رشته‌های حفظ ۱۵ جزء، حفظ کل قرآن و قرائت تحقیق برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه زمان ثبت نام در این مسابقات از ۲۵ خردادماه تا ۳۱ تیرماه از طریق سایت تلاوت است، ابراز داشت: مرحله استانی این مسابقات پنجم و ششم شهریور ماه در استان همدان برگزار می شود.

کارشناس امور قرآنی تبلیغات اسلامی شهرستان کبودراهنگ گفت: همچنین مرحله کشوری این مسابقات ۲۶و۲۷ آذر ماه برگزار خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به آغاز ثبت نام هشتمین دوره مسابقات تفسیر «نورالهدی» در شهرستان کبودراهنگ، بیان داشت: ثبت نام هشتمین دوره از مسابقات تفسیر قرآن با عنوان نورالهدی همزمان با سراسر کشور در این شهرستان آغاز شد.

آزادی اضافه کرد: ثبت نام این مسابقه تا پایان تیرماه جاری ادامه دارد و علاقمندان برای ثبت نام می تواننداز طریق نشانی www.telavat.com و یا مراجعه به اداره تبلیغات اسلامی کبودراهنگ ثبت نام کنند.

وی با اشاره به اینکه این مسابقات در دو بخش یک جزء ۲۴ و سه جزء ۲۵، ۲۴و۲۶ برگزار می‌شود، افزود: منبع این مسابقه کتاب تفسیر نمونه آیت‌الله مکارم شیرازی بوده و مسابقه همزمان با سراسر کشور ۲۲آبان سال جاری در اداره تبلیغات اسلامی کبودراهنگ برگزار خواهد شد و شرکت کنندگانی که ۷۰ درصد از نمره آزمون را در رشته های مورد نظر کسب کنند، گواهینامه آشنایی با تفسیر اجزای مورد نظر را از سوی سازمان دارالقرآن الکریم دریافت می‌کنند و جوایزی به نفرات برتر نیز اهدا خواهد شد.

کارشناس امور قرآنی تبلیغات اسلامی شهرستان کبودراهنگ در ادامه با اشاره به آغاز ثبت نام چهارمین دوره مسابفات قرآن تسنیم ویژه کارکنان در این شهرستان، اظهار داشت: امسال چهارمین دوره مسابقات تسنیم به صورت دستگاهی برگزار می‌شود.

وی افزود: هر یک از ادارات فرهنگی این مسابقات را در سطح ادارات خود ویژه، کارکنان، همسران و فرزندان برگزار می ‌کنند.

آزادی بیان داشت: نفرات برتر هر یک از دستگاه‌ها در مرحله کشوری این مسابقات که ۲۶ و ۲۷ آذرماه برگزار خواهد شد شرکت می ‌کنند و در پایان مسابقات کشوری این مسابقات بین نفرات منتخب دستگاه‌های فرهنگی استانهای کشور برگزار می‌ شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار