رئيس پليس راهنمايی و رانندگی خوزستان از آمار بالای رخ داد نزاع‌های خیابانی به دلیل نبود پارکینگ در استان خبر داد.
کد خبر: ۵۰۷۴۷
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۷ 21 June 2015
سرهنگ عادل مجدمی پیش از ظهر امروز یکشنبه در شورای ترافیک خوزستان عنوان کرد: بسیاری از جرائم رخ داده در نقاط پرتردد و شلوغ شهر به دلیل نبود پارکینگ اتفاق می‌افتد.

وی افزود: حل معضل کمبود پارکینگ در شهر اهواز و سایر شهرستان‌های استان به‌طور حتم تأثیر مستقیمی بر آمار جرائم مختلفی همچون نزاع‌های خیابانی خواهد گذاشت.

مجدمی با اشاره به شناسایی گره‌های ترافیکی و ظرفیت‌های موجود در ادارات و مراکز آموزشی به‌منظور استفاده پارکینگ خودروها در نقاط پرتردد شهر اهواز گفت: تاکنون ۱۱ نقطه در منطقه کیانپارس شناسایی شده و ظرف چند روز آینده ظرفیت‌های موجود در سایر مناطق همچون زیتون کارمندی و هسته مرکزی شهر (خیابان سلمان فارسی) شناسایی خواهند شد.

رئيس پليس راهنمايي و رانندگي خوزستان اظهار کرد: آموزش فرهنگ صحیح رانندگی در دهیاری‌های استان برای اولین بار در کشور انجام‌شده است به‌گونه‌ای که تا کنون بیش از هزار و ۳۰۰ دهیار در این طرح آموزش دیده‌اند.

وی با اشاره به لزوم اجرای طرح ترافیکی در شهر اهواز گفت: برای جلوگیری از تشدید معضل ترافیک در نقاط پرتردد شهر اهواز، می‌توان به‌صورت کوتاه‌مدت اجازه ساخت و ساز به مجتمع‌های جدید نداد. با این کار می‌توان از تبدیل واحدهای مسکونی به مطب‌های پزشکی جلوگیری کرد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار