رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي مركز مازندران گفت: نمایشگاه قرآن و عترت ويژه رمضان دوشنبه اول تیر ماه جاري از ساعت ۱۹ در پاركينگ روشن ساري گشایش می یابد.
کد خبر: ۵۰۶۰۰
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۱ 21 June 2015
سيد مهدي سعيدي، رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي مركز مازندران امروز(31خرداد) با اشاره به برگزاري مراسم افتتاحيه نمايشگاه قرآن و عترت ويژه ماه مبارك، به خبرنگار خبرگزاري شبستان در ساري گفت: اين نمايشگاه از ساعت19اول تيرماه جاري با حضور جمعی از جامعه قرآنی و مسوولان استاني و شهرستانی در محل پاركينگ روشن واقع در خيابان قارن افتتاح مي شود.

 

وي با اشاره به حضور 20ناشر استاني حوزه قرآن و عترت در اين نمايشگاه، عنوان داشت: نمايشگاه قرآن ساري با 20غرفه نمايشگاهي از اول تا15تيرماه از ساعت16-24 پذيراي عموم علاقه مندان به اين كتاب آسماني است.

 

سعيدي، كودك و نوجوان، هنرهاي نمايشي، سازمان ها و نهادها، حجاب و عفاف، مراسم و مناسبت ها، فروش ناشران و محصولات هنري را از بخش هاي محتوايي اين نمايشگاه قرآني در ساري اعلام كرد.

           

وي اظهار داشت: برپايي محفل انس با قرآن، شب شعر و خاطره، اجراي تئاتر خياباني وتجليل از فعالان حوزه قرآن و عترت برنامه های جنبی اين نمايشگاه است كه با هدف جذب بیشتر مردم به این نمایشگاه تدارك ديده شده است .

 

سعيدي با بيان اينكه برپایی نمایشگاه قرآن و عترت شاخص ترین برنامه قرآنی ويژه ماه مبارك رمضان از سوي ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامي است، گفت: براین باور معتقدم كه حضور اصحاب رسانه در روزهاي برپايي نمايشگاه و اهتمام به پوشش خبري از اين رويداد قرآني، موجب پويايي هرچه بيشتر فعاليت حوزه قرآن و عترت مي شود.

 

به گزارش شبستان، نمايشگاه قرآن و عترت ساري با مسئوليت اجرايي اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي مركز مازندران و با همكاري شهرداري و شوراي اسلامي ساري از اول تا پانزده تيرماه جاري از ساعت16-24پذيراي عموم علاقه مندان به قرآن و عترت است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار