عضو شورای شهر قزوین:
عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت: توقف کردن ساخت ساختمان جدید شهرداری قزوین به دلیل رعایت معماری اسلامی و ایرانی کار درستی نبوده است.
کد خبر: ۵۰۵۱۶۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۵ 08 October 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، محسن حق‌شناس در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین که در تالار اجتماعات این شورا برگزار شد، اظهار داشت: در دوره چهارم شورای اسلامی شهر قزوین تصمیماتی در ساخت پل امام رضا(ع) گرفته شده که امروز اعضای شورای دوره پنجم باید به اجرای این پروژه احترام بگذارند.

وی با بیان اینکه پل امام رضا(ع) 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، افزود: امروز باید همه مسؤولان کمک کنند تا این پروژه با هر وضعیتی که دارد، ادامه یابد.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین بیان کرد: پل امام رضا(ع) هر چقدر مشکل داشته باشد باید برطرف شود تا بتوانیم با افتتاح آن مشکلات سطح شهر قزوین را برطرف کرد.

حق‌شناس عنوان کرد: با توجه به اینکه پل امام رضا(ع) طرح جامع ترافیک داشته است و اگر امروز به اجرای این پل ایراد بگیریم کاری از پیش نبرده و فقط موجب توقف پروژه شده‌ایم.

این عضو شورا اضافه کرد: امروز باید تلاش کرد این پروژه با سرعت پیش برود و با بهترین شیوه به اتمام برسد تا با بهره‌برداری از آن گره‌گشای مشکلات شهروندان قزوینی باشد.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین به جاده نسیم شمال اشاره کرد و گفت: این جاده استاندارد نیست و مشکلات فراوانی دارد که باید برای رفع آن‌ها راهکاری اتخاذ کرد.

حق‌شناس با اشاره به روکش آسفالت جاده نسیم شمال تشریح کرد: باید انجام این مهم در دستور کار مسؤولان مربوطه باشد تا حداقل تلفات جاده‌ای در این مسیر کاهش یابد.

در ادامه جلسه مهدی عبدالرزاقی دیگر عضو شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به اینکه برای اضافه کردن دو متر به عرض خیابان برای ساخت پل امام رضا(ع) 200 میلیارد تومان هزینه شده است، اظهار داشت: این مهم منطقی نیست و نباید چنین پروژه‌ای با چنین شیوه‌ای اجرا می‌‌شد.

وی به ساختمان جدید شهرداری قزوین اشاره کرد و گفت: به دلیل رعایت معماری اسلامی و ایرانی متوقف شده که انجام این کار درست نبوده زیرا از بیت‌المال هزینه تعدیل به پیمانکار پرداخت شده است.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین مطرح کرد: باید در اجرای هر پروژه‌ای مسائل مختلف را در نظر گرفت تا عملیاتی شدن آن‌ها با اعتبار کمی صورت گیرد.

عبدالرزاقی با اشاره به نمای فعلی ساختمان شهرداری قزوین از بهره‌گیری معماری اسلامی و ایرانی در این بنا از مسؤولان مربوطه تقدیر کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار