رئیس امور عشایر قزوین:
رئیس امور عشایر استان قزوین از پرداخت 5 هزار و 900 میلیون ریال تسهیلات با سود پایین به عشایر استان در سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۵۰۵۱۵۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱ 08 October 2017
به گزارش تابناک از قزوین، بهزاد غیاثوند به مناسبت 15 مهر روز روستا و عشایر از پرداخت پنج هزار و 900 میلیون ریال تسهیلات با سود پایین به عشایر استان قزوین در سال جاری خبر داد و اظهار داشت: این میزان تسهیلات در راستای حمایت مستقیم دولت از زنجیره  تولید گوشت قرمز به قشر مولد و آسیب‌پذیر عشایر کوچنده استان است.

وی افزود: اعطای این تسهیلات ارزان قیمت به منظور تأمین علوفه مورد نیاز فصول سرد در مناطق عشایر و افزایش تولید پروتئین توسط عشایر است.

رئیس امور عشایر استان قزوین تصریح کرد: باز پرداخت این تسهیلات به صورت پنج ساله و با کارمزد چهار درصد به عشایر و به صورت ضمانت زنجیره‌ای بوده که به عشایر استان پرداخت می‌شود.

غیاثوند یادآور شد: ارائه خدمات پشتیبانی تولید به کوچندگان، عملیات اجرایی اسکان، جایگزینی سوخت فسیلی و مطالعات جامع ساماندهی عشایر از برنامه‌ها و اقدامات این اداره در راستای خدمات‌رسانی بیشتر به عشایر استان است.

این مسؤول ضمن تبریک روز عشایر و روستا به تمام روستاییان و عشایر سختکوش استان قزوین ادامه داد: عشایر جامعه‌ای است که می‌توان آن‌ها را آغازگر تمدن بشری دانست و پس از انقلاب اسلامی توجه به مناطق عشایری و توسعه آن به عنوان رکنی پر اهمیت در رشد همه‌جانبه مورد توجه مدیران قرار گرفت که نتیجه آن توسعه زیرساخت‌ها در مناطق عشایری و کمتر برخوردار بود.

رئیس امور عشایر استان قزوین اضافه کرد: در همین راستا، اداره امور عشایر به تازگی در استان تشکیل شده که امیدواریم با اقدامات برنامه‌محور زمینه‌های توسعه عشایری در استان فراهم شود.

غیاثوند با اشاره به شعار سال مبنی بر اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال مطرح کرد: آنچه که امروز می‌تواند مناطق عشایری استان را با توجه به ظرفیت‌های موجود به درجه قابل قبولی از ارتقا و توسعه برساند، ایجاد درآمد پایدار با استفاده از دانش بومی و تلفیق آن با تکنولوژی روز است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار