امام‌جمعه لارستان با اشاره به مشکلات اخیر ایجادشده برای پروژه خیّرساز شهر لار گفت: این پروژه کاری عام‌المنفعه است که سود آن به همه مردم می‌رسد و از مسئولین توقع می‌رود که نگذارند خیرین دلسرد شوند.
کد خبر: ۵۰۴۱۸۷
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۹ 06 October 2017
تابناک فارس به نقل از فارس:حجت‌الاسلام سیدمختار موسوی در آیین عبادی سیاسی نمازجمعه شهر لار با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری در خصوص وظیفه مردم و مسؤولان در مقابل عهدشکنی‌های آمریکا، اظهار داشت: مسؤولان باید به دولت آمریکا اثبات کنند که به مردم خود متکی هستند و مردم نیز باید اثبات کنند که ملت ایران به برکت اسلام زیر بار زور نمی‌رود و مقابل قدرت‌ها کرنش نمی‌کند.
وی افزود: آحاد مردم و مسؤولان بدانند که مشکلات تنها به دست خود مردم و با اتکا به ظرفیت‌های داخلی و نه به دست بیگانگان رفع خواهد شد و این موضوع باید آن‌قدر در جامعه  تکرار شود تا به‌صورت یک گفتمان رایج دربیاید.
امام‌جمعه لارستان با برشمردن بخشی از بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با رئیس‌جمهور ترکیه، تصریح کرد: اگر در مقابل مشکلات جهان اسلام ایران و ترکیه به توافق دست پیدا کنند نفع آن به هر سه کشور ایران و ترکیه و سوریه و همچنین به جهان اسلام خواهد رسید. 
این استاد حوزه و دانشگاه بیان کرد: رهبر معظم انقلاب مسئله کردستان عراق را تهدیدی برای آینده منطقه برشمردند و به رئیس‌جمهور ترکیه گفتند که با توجه موضع‌گیری‌های دو کشور باید اقدامات لازم را انجام داد، زیرا آمریکا مایل است که در مقابل ایران و ترکیه یک عامل ایستگاهی در اختیار داشته باشد و نمی‌توان به مواضع کشور آمریکا  اعتماد کرد. 
وی با بازخوانی این بخش از بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه رژیم صهیونیستی به دنبال ایجاد یک اسرائیل جدید در منطقه است، گفت: لازمه مقابله با این طرح بیداری و هوشیاری جامعه اسلامی است.
موسوی با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، افزود: بنا به گزارش فرمانده نیروی انتظامی لارستان، سطح امنیت در این شهرستان مناسب است و امید می‌رود با تلاش بیشتر شاهد ارتقاء این مهم باشیم و رضایتمندی مردم نیز افزایش یابد.
وی با اشاره به اینکه طی روزهای اخیر یک سایت ضدانقلاب اقدام به ترور شخصیتی برخی از نیروهای انقلابی و خدوم نظام اسلامی کشورمان کرده است، تصریح کرد: به‌طورقطع هوشیاری و بصیرت مردم این اقدام ضدانقلاب را نیز ناکام خواهد گذاشت. 
وی بیان کرد: این سایت توسط انگلیس و متحدان آن‌ها حمایت می‌شود و این اتفاق نیز مانند حمایت‌هایی است که درگذشته از منافقین صورت می‌گرفت.
امام‌جمعه لارستان با اشاره به مشکلات اخیر ایجادشده برای پروژه خیّرساز فرهنگی ورزشی منیری شهر لار، ادامه داد: این پروژه کاری عام‌المنفعه است که سود آن به همه مردم می‌رسد و بخشی از مشکلات فرهنگی و تفریحی شهر را مرتفع خواهد کرد و از مسؤولین توقع می‌رود که نگذارند کار به اینجاها کشیده شود و خیّرین دلسرد شوند و همچنین از عوامل اجرایی  پروژه منیری نیز انتظار می‌رود در چارچوب قوانین عمل کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار