کد خبر: ۵۰۳۰۱۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۲ 04 October 2017
رئیس اداره بحران راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: سند کاهش تصادفات در استان به صورت کوتاه مدت و بلند مدت تهیه شده است

بیت‌الله محرابی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، با اشاره به حادثه‌خیر بودن جاده‌ها و‌ محورهای استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در مجموع ۱۲۰ نقطه حادثه‌خیز در استان وجود دارد که از این تعداد بیش از ۴۷ نقطه جزء نقاط حادثه‌خیز کشوری است.

رئیس اداره بحران راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در ۵ سال اخیر بیش از ۱۰۰۰ نفر در حوادث جاده‌ای جان خود را از دست داده‌اند، گفت: سند کاهش تصادفات در استان به صورت کوتاه مدت و بلند مدت تهیه شده است.

وی تصریح کرد: افزایش تعداد نیروهای پلیس و راهداری در جاده‌ها، افزایش تعداد پایگاه‌های اورژانس و همچنین پایگاه‌های پلیس راه، راهکار کوتاه مدت تدوین شده در این سند است.

این مسوول به راهکارهای بلند مدت برای کاهش تصادفات اشاره کرد و افزود: احداث آزاد راه و بزرگراه برای کاهش تصادفات در جاده‌های استان ضروری است.

محرابی اضافه کرد: کهگیلویه و بویراحمد تنها استانی است که فاقد آزاد راه است و به همین دلیل از مسوولان تقاضا داریم اعتباری در این خصوص اختصاص داده شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار