مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین:
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین گفت: ۱۰ واحد تولیدی وصنعتی با مدیریت بانوان کارآفرین در شهرکها و نواحی صنعتی استان فعالیت می کنند.
کد خبر: ۵۰۲۴۴۰
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۵ 03 October 2017
به گزارش تابناک به نقل از خبرنگار مهر، حمیدرضا خانپور روز دوشنبه در دیدار با سرپرست اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری اظهارداشت: در یک سال گذشته در راستای حمایت از بانوان کارآفرین و همفکری برای بررسی مشکلات و چالش های بانوان کارآفرین و نخبه صنعتی اقدامات موثری انجام شده است.

وی افزود: این اقدامات شامل شناسایی بانوان موفق کارآفرین در صنایع کوچک و شهرکها و نواحی صنعتی، حمایت از واحدهای صنعتی با مدیریت بانوان کارآفرین برای حضور در نمایشگاههای داخلی و خارجی، برگزاری دوره های آموزشی و تخصصی، مشارکت در برگزاری نمایشگاه توانمندیهای بانوان و تشکیل شورای توسعه بانوان کارآفرین در شهرکهای صنعتی قزوین صورت گرفته است.

خانپور با اشاره به تشکیل شورای توسعه بانوان کارآفرین در شهرکهای صنعتی تصریح کرد: بسترسازی برای جذب زنان نخبه و صاحب اندیشه برای کارآفرینی و تولید در شهرکهای صنعتی، کمک به رشد و رونق تولیدات آنها، برگزاری نمایشگاه استانی، ملی و بین المللی، برنامه ریزی برای برگزاری تورهای صنعتی کارآفرینی، توسعه فرهنگ کار و تلاش و کارآفرینی، انعکاس مشکلات آنان به مسئولان استان از دیگر وظایف این شوراست.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین یادآورشد: حدود ۳۰۰ نفر اشتغال واحدهای تولیدی فعال با مدیریت بانوان کارآفرین در شهرکها و نواحی صنعتی استان انجام شده است.

در ادامه زهرا آتشگران سرپرست اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین، مساعدت  در خصوص تدوام همکاری با امور بانوان  و تسهیل پرداخت یارانه نمایشگاهی در حمایت از حضور واحدهای صنعتی و تولیدی و تولید کنندکان صنایع دستی بانوان کارآفرین خارج از شهرکهای صنعتی در نمایشگاههای داخلی و خارجی توسط شرکت شهرکهای صنعتی استان را خواستار شد.

واحدهای تولیدی بانوان کارآفرین در زمینه تولید محصولات ظروف کریستال، مقوا و جعبه بهداشتی، دستمال کاغذی، داروهای گیاهی ارگانیک، لامپ کم مصرف، پرمیکس برای غنی سازی آرد، لیبل های کاغذی، بالاست، سدیم مولیبدات و لوله های پلی اتیلن دوجداره فعالیت می کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار