ایثارگری و فداکاری شهیدان در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل، رمز ماندگاری انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۵۰۲۱۹۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۵ 02 October 2017
 به گزارش تابناک قزوین به نقل از روابط عمومی بنیاد قزوین، به مناسبت هفته دفاع مقدس، یادواره 61 شهید شهرک مدرس و سالروز شهادت شهید مدافع حرم رسول پورمراد از توابع شهرستان بویین‌زهرا با حضور مسوولان و مردم شهیدپرور به ویژه خانواده‌های شاهد و ایثارگر برگزار ‌شد.
در این مراسم، لطف‌الله سیاهکلی معاون صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با اشاره به گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تقارن آن با دهه‌ی اول محرم گفت: همانطور که امام حسین(ع) برای احیای دین خدا و احیای امر به معروف و نهی از منکر به شهادت رسید، رزمندگان و شهدای ما نیز به تاسی از این امام بزرگوار به جبهه‌ها رفته و به دفاع از ارزش‌های اسلام پرداختند.
وی رمز ماندگاری انقلاب اسلامی و دین اسلام در کشور را ایثارگری و فداکاری رزمندگان و شهیدان در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل دانست.
سیاهکلی افزود: بعد از یک هزار و 400 سال شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم با حضور در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل ثابت کردند که بقای اسلام هر زمان نیاز به خون داشته باشد جان برکفانی هستند که خود را فدا کنند.
وی با اشاره به اینکه بیشتر تهدیدات داخلی و خارجی دشمنان با هدایت و سکانداری ولایت‌فقیه خنثی می‌شود، گفت: ولایت‌پذیری یک اصل جدا نشدنی از دین و جامعه اسلامی می‌باشد و امروز این مهم در کشور ما به خوبی نهادینه شده است.
از دیگر برنامه‌های جانبی این یادواره، روایتگری از ایثارگری و دلاورمردی‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس، مرثیه‌سرایی و حماسه‌خوانی بود.
گفتنی است: در این مراسم، غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، حسین ساروخانی رییس بنیاد شهرستان تاکستان، روح‌الله بابایی صالح نماینده مردم شهرستان‌های بویین‌زهرا و آوج، حجت‌الاسلام محمد همایون زرینه امام جمعه‌ی شهر بویین‌زهرا و جمعی دیگر از مسوولان حضور داشتند
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار