مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه، از کشف۸۰۰ ثوب البسه قاچاق در استان خبر داد.
کد خبر: ۵۰۰۶۱۳
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۱ 27 September 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از مهر،داریوش جودکی ، از کشف۸۰۰ ثوب البسه قاچاق در استان کرمانشاه خبر داد و گفت: مامورین نیروی انتظامی گشت یگان امداد در اجرای طرح امنیت اجتماعی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز از یک دستگاه پژو ۴۰۵ مشکوک و پس از بازرسی مقدار ۸۰۰ ثوب انواع البسه خارجی کشف کرد.

وی افزود: پرونده این قاچاقچی در شعبه پنجم مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی مورد رسیدگی قرار گرفت و شعبه پس از انجام تشریفات قانونی قاچاقچی را علاوه بر ضبط کالا به مبلغ ۹۶ میلیون و ۷۸۰ هزار و ۶۶ ریال جزای نقدی محکوم کرد.

کشف ۱۸۰۰ لیتر نفت و گاز قاچاق

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه، همچنین از کشف ۱۸۰۰ لیتر نفت و گاز قاچاق در استان خبر داد و گفت: مامورین مبارزه با قاچاق کالا و ارز یک قاچاقچی را که سعی داشت ۱۸۰۰ لیتر نفت و گاز را به قصد گرانفروشی به سایر مناطق استان انتقال دهد، دستگیر و خودروی وی را توقیف کرد.

وی افزود:در پی دستگیری این فرد وی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان کنگاور  ارجاع داده شد و شعبه مذکور پس از انجام تحقیقات لازم، قاچاقچی مزبورراعلاوه بر ضبط کالا به پرداخت ۵۰ میلیون و ۳۲۰ ریال جریمه در حق صندوق دولت محکوم کرد.

  لاستیک فروش متقلب به تعزیرات حکومتی معرفی شد

جودکی از دستگیری یک قاچاقچی لاستیک که سعی داشت با داشتن مدارک مثبته گمرکی مربوط به  ۴ حلقه لاستیک اقدام کرده بود خبر داد و گفت: این قاچاقچی قصد داشت اقدام به فریب مامورین کرده و تعداد قابل توجهی لاستیک خارجی بدون مجوز را به قصد گرانفروشی به استان های مرکزی انتقال دهد.

وی افزود: قاچاقچی مذکور با هوشیاری مامورین و رئیس شعبه هشتم ویژه قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی و انجام تحقیقات لازم، علاوه بر ضبط کالا نسبت به مابقی لاستیک ها به 
پرداخت ۳۸ میلیون و ۵۴۸ هزار و ۶۰۰ ریال جریمه در حق صندوق دولت محکوم شد.


منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار