معاون امور توانبخشی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه گفت:هفته جهانی ناشنوایان از تاریخ 2 الی 8 مهرماه است،وشعار امسال هفته جهانی ناشنوایان «زبان اشاره، ایجاد فرصت برابر و مشارکت کامل نابینایان در امور اجتماعی همانند افراد شنوا» است.
کد خبر: ۴۹۹۴۹۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۴ 25 September 2017

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک،دکتر نیلوفر اختیاری معاون امور توانبخشی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران از اجرای ویژه برنامه های مختلفی به مناسبت هفته ناشنوایان در استان کرمانشاه خبر داد.
 
وی خاطر نشان کرد: هدف از برگزاری ویژه برنامه های مناسبتی این هفته رساندن پیام ناشنوایان به آحاد جامعه، مسئولان و سیاسگزاران است.
 
اختیاری اضافه کرد: به مناسبت هفته ناشنوایان و مصادف شدن آن با ایام محرم ویژه برنامه بزرگداشت ناشنوایان در تاریخ ششم مهرماه هفته جاری همراه با قرائت زیارت عاشورا در اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه همراه با تعزیه خوانی ناشنوایان برگزار خواهد شد.
 
این مسئول از تجلیل جمعی از ناشنوایان موفق استان کرمانشاه در زمینه های ورزشی و فرهنگی و همچنین مدال آورندگان مسابقات المپیکی و آسیایی خبر داد.
 
 
وی یادآور شد: به مناسبت هفته جهانی ناشنوایان  خدمات رایگان شنوایی سنجی در مرکز جامع الهیه واقع در شهرک بهداری و مرکز شهید ادبیان واقع در میدان شهدا شهر کرمانشاه ارائه می شود.
 
معاون امور توانبخشی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه با اشاره به انجام هماهنگی های لازم برای سخنرانی ائمه جماعات پیش از خطبه های نماز جمعه با موضوع بیان مشکلات و خواسته های ناشنوایان، گفت: در این هفته همچنین مسابقه پیامکی و رادیویی با موضوع ناشنوایان برگزار می شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار