مدیرمنابع انسانی برق استان
مدیر دفتر منابع انسانی شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام گفت: تور تعالی با هدف انسجام بخشی فعالیت ها در حوزه های مختلف در سطح شرکت، از امروز و در گام نخست به میزبانی شهرستان ایوان در حال برگزاری است.
کد خبر: ۴۹۸۶۵
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۴ 19 June 2015

مهندس سمیره سیالی افزود: جمعی ازمدیران و کارشناسان بهره برداری حوزه ستادی، بهره برداران برق شهرستان ها و بخش ها در این جلسه که با حضور معاونت بهره برداری شرکت برگزار است وضعیت فیدر های فشار متوسط و ضعیف، وضعیت بار پست هاو نیز برنامه های بازدید و تعمیرات دوره ای را مورد تجزیه و تحلیل قرار داده و الگوبرداری می نمایند.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت نیز در این باره گفت: تور تعالی استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در حوزه نوآوری و خلاقیت همکاران در سطوح مختلف شرکت است.
مهندس مجتبی صیدی خاطر نشان کرد: اتکا به دانش همکاران و عملکرد واحد های مختلف به ویژه در شهرستان ها نوید گر روشن شدن افق های خود کفایی در حوزه دانش و تجربیات کاربردی است که با برگزاری مدون و مداوم این طرح زمینه ی تعالی سازمانی را موجب خواهد شد.

مدیر توزیع برق شهرستان ایوان نیز ضمن تقدیر از مدیر عامل و واحد منابع انسانی شرکت در خصوص برگزاری تور های تعالی و انتخاب شهرستان ایوان به عنوان اولین میزبانتوضیح داد: برگزاری این تور ها نقش به سزایی در شناسایی استعداد ها و پتانسیل های موجود در سطح شهرستان ها در راستای ارتقا کیفیت خدمات رسانی به مشترکین خواهد داشت.

مهندس فرشاد زارعی در این راستا اضافه کرد: امیدواریم با استفاده از پیشنهادات و تجربیات ارزشمند همکاران کهبا برگزاری این طرح به بهترین شکل ممکن جلوه گر خواهد شد،بتوان درجهت تبیین یک الگوی بومی برای توسعه در سطوح مختلف گام های موثری برداشت.
.
گفتنی استاین بازدید های دوره ای هر بار به میزبانی یک شهرستان و در یک حوزه تخصصی برگزار می شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار