تابناک : جلال محمودی معاون مشارکتهای مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) شازند از اطعام بیش از 13 هزار نیازمند شازندی در ماه رمضان خبر داد
کد خبر: ۴۹۸۵۸
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۵ 19 June 2015

به گزارش خبرگزاری تابناک مرکزی ، جلال محمودی معاون مشارکتهای مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) شازند گفت: در ایام ماه مبارک رمضان طرحی با عنوان حامی یابی را در دستور کار داریم به این صورت که برای 30 درصد از خانواده های تحت پوشش کمیته حامی جذب شود که از 6 هزار و 24 خانوار تحت پوشش کمیته، برای یکهزار و 760 نفر از مددجویان باید حامی جذب شود که این حامیان در ماه مبلغ 300 هزار ریال به مددجویان کمک می کنند.

وی افزود: همچنین طرح مفتاح الجنت را در ایام ماه رمضان خواهیم داشت که در آن سرکشی و دلجویی از خانواده های نیازمندان به تعداد 50 خانواده توسط مسئولین شهرستان انجام خواهد شد و همچنین در این سرکشی ها مبلغ 59 میلیون ریال به خانواده نیازمندان مساعدت می شود.

 

معاون مشارکتهای مردمی کمیته امداد شازند اظهار کرد: طرح اطعام  نیازمندان توسط خیرین را خواهیم داشت که هر خانواده 3 وعده غذایی دریافت می کنند که در این طرح 13 هزار و 49 نفر از نیازمندان با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد و 131 میلیون و 760 هزار ریال اطعام خواهند شد.

محمودی اضافه کرد: زکات فطریه نیز در آخر ماه مبارک از 12 درصد کل جمعیت شهرستان جمع آوری می شود و با توجه به اینکه فطریه هر نفر  هزار تومان خواهد بود، مبلغ56 میلیون و 500 هزار تومان زکات فطریه جمع آوری می شود.

وی تصریح کرد: از 8 درصد جمعیت کل شهرستان نیز کفارات جمع آوری می شود که بیش از 160 میلیون ریال خواهد بود

معاون مشارکتهای مردمی کمیته امداد شازند با بیان اینکه صندوق های کمک به مردم مظلوم فلسطین در روز قدس در مصلی ها و مساجد برقرار خواهد بود اضافه کرد: در بسیاری از مناطق شهرستان جمع آوری کمکهای مردمی به صورت مسجد محور خواهد بود به این صورت که روحانیون، هیئت امنای مساجد و معتمدین محل کمکها را جمع آوری می کنند و بین محرومین همان منطقه و محل تقسیم می کنند.

محمودی در پایان ضمن دعوت مردم و خیرین جهت مشارکت در برنامه های جشن رمضان خاطر نشان کرد: شماره حساب 320761358 نزد بانک کشاورزی شعبه شازند آماده دریافت کمک های مردم نوع دوست شهرستان به محرومین  ونیازمندان می باشد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار