استاندار جدید قزوین:
استاندار جدید قزوین گفت: در سال‌های گذشته توفیق خدمت به پیروان و ادیان و مذاهب کشور را داشته و به خدمت مشغول بودم.
کد خبر: ۴۹۶۸۴۰
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵ 20 September 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین عبدالمحمد زاهدی عصر دیروز در مراسم تودیع استاندار سابق و معرفی استاندار جدید قزوین که با حضور وزیر کشور در سالن اجتماعات دانشگاه فرهنگیان قزوین برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه بابایی لشگری و شهدای هشت سال مقدس اظهار داشت: از اعتماد دولت و رئیس جمهور سپاسگزارم و خداوند را شاکرم که در راستای حل مشکلات مردم گام بردارم.
وی گفت: در سال‌های گذشته توفیق خدمت به پیروان و ادیان و مذاهب کشور را داشته و به خدمت مشغول بودم.

استاندار جدید قزوین با تقدیر و تشکر از همتی استاندار سابق قزوین، امام جمعه قزوین، نمایندگان مردم در مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی اضافه کرد: با گلایه آیت‌الله تاکندی نکاتی که مقرر بود بیان کنم، دیگر به آنها اشاره نمی‌کنم و در جلسه شورای اداری نکات مهم را بیان خواهم کرد.

زاهدی تصریح کرد: ظرفیت و شاخص‌های توسعه استان قزوین در مقایسه با سایر استان‌ها بالا است و ضمن نقطه قوت کمبود هم محسوب می‌شود که باید در عرصه‌های اقتصادی، سیاسی و غیره تلاش کنیم.

وی خاطرنشان کرد: دنیا دنیای رقابت است و توسعه متوازن و اقتصادی، سیاسی و توسعه همه جانبه و منطقه‌ای در سطح ملی و استانی باید در استان توجه جدی شود.

استاندار جدید قزوین یادآور شد: برخی‌ها معتقد هستند که صداقتی دارم و باید تلاش کنیم و همه باهم استان قزوین را که در تمام عرصه‌های ادبی و هنری خدمات ارزنده‌ای را ارائه داده است باید آن ها را حفط کرده و ظرفیت آن را به دنیا بشناسانیم

وی ادامه داد: طبق سخنان وزیر کشور باید همه مسوولان با حمایت، همکاری و همدلی داشته باشند تا در مسیر توسعه استان بهتر و مطلوب تر عمل کنیم.

زاهدی عنوان کرد: به گفته تاکندی امید است که شرایطی فراهم شود تا بیشتر در خدمت مردم استان قزوین باشم و خدمات مطلوب و درخور مردم ارائه دهم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار