استاندار سابق قزوین:
استاندار سابق قزوین مدعی ایجاد ۲۲ هزار شغل جدید طی یک سال گذشته در استان قزوین شد.
کد خبر: ۴۹۶۸۳۵
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۲ 20 September 2017

به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، فریدون همتی در مراسم تودیع و معارفه استاندار سابق و جدید قزوین که عصر دیروز در سالن اجتماعات دانشگاه فرهنگیان استان با حضور نماینده ولی فقیه در استان، مسولان لشکری، استانی و شهرستانی برگزار شد، اظهار داشت: قزوین استان بزرگان است و ستاره هایی همچون شهید بابایی و رجایی در آسمان آن می درخشند.

وی با اشاره به شهدای اسلام شهید بابایی و لشگری و سید آزادگان ابوترابی و 3 هزار شهید و 10 هزار ایثارگر استان اظهار داشت: ایثارگران و مردم در تمام صحنه ها بودند و مردمانی آماده برای خدمت رسانی به مردم هستند.

استاندار سابق قزوین تصریح کرد: از دولت یازدهم و دوازدهم که اعتماد خود را تمدید کردند تشکر می کنم و خدا را شاکرم در مقطع 21 ماه توانستم با وحدت همدلی و صمیمیت عشق به کار و تلاش با همت بزرگان استان، روحانیون، مسولان و رسانه ها انجام وظیفه کنم. همتی یادآور شد: بخش خصوصی در استان قزوین پرتوان و عاشق سازندگی برای مملکت فراوان است و بخش خصوصی با هماهنگی و همکاری توفیقات مطلوبی را در استان فراهم کرد.

وی عنوان کرد: رفتار، عمل، اقدام، برنامه ریزی ها و تلاش ها با کمک مردم به بار نشست و سعی کردم با خدمت صادقانه و دغدغه مسولان برای حل مسائل مردم با کار و تلاش گام بردارم و عشق و علاقه بنده به مردم قزوین بسیار است و باقی می ماند.

استاندار سابق قزوین ادامه داد: در تولید و اقتصاد دو شاخص وجود دارد که از جمله آنها بحث اشتغال و صادرات است و در فصل سوم سال در استان 12.9 درصد بوده است و بهار امسال به 10.9 درصد رسیده است که تغییر نرخ کاهش بیکاری را در استان قزوین است و باید دانست تولید با کیفیت و مدیران با برنامه ریزی درست موجب کاهش بیکاری می شود.

همتی اضافه کرد: سال گذشته از یک هزار و 220 واحد تولیدی در استان حمایت شد و سال گذشته 22 هزار شغل جدید و 14 هزار بیمه اجباری تامین اجتماعی بود که به تحقق رسید و در این راستا فرمانداران مسولان بانک ها و واحدهای تولیدی تلاش کردند.

استاندار سابق قزوین اظهار داشت: در بحث کشاورزی و بحران آب چند اقدام مهم صورت گرفت که از سال 74 به بعد 26 هزار هکتار به بهره برداری رسیده است و مقداری هم روزهای آخر را سپری می کند. وی ادامه داد: پنج یا 6 هزار هکتار دشت الله آباد در آبیک نیز بیابان زدایی شده است و با داربستی کردن باغات انگور از 300 هزار تن انگور به 900 تن می رسد و تولید کشمش سه برابر می شود. همتی خاطرنشان کرد: برنامه ریزی شده تا یک مردم و بخش خصوصی هزار هکتار گلخانه احداث کنند که اقدامات زیرساختی آن در مرحله اجرا است و محصولات تولید کنند. استاندار سابق قزوین ادامه داد: آب سد طالقان از 14 شهر استان و از 93 روستا می گذرد که مردم به آب دسترسی پیدا کنند.

وی عنوان کرد: در بحث گردشگردی تقویت بخش زیرساخت هتل و اقامتگاه برای گردشگران داخلی و خارجی تمهیدات لازم اندیشیده شده است و در بخش درمان هم یک هزار تخت در شهر آبیک و مهرگان فراهم شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار