استاندار قزوین:
استاندار قزوین گفت: توسعه را نباید تنها به توسعه سیاسی و یا اقتصادی دانست بلکه به توسعه متوازن و همه جانبه معتقد هستم.
کد خبر: ۴۹۶۶۷۹
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۲ 19 September 2017
به گزارش تابناک قزوین، عبدالمحمد زاهدی، استاندار جدید قزوین امشب در آیین معارفه خود که در سالن آمفی تئاتر مرکز تربیت معلم شهید رجایی برگزار شد، اظهار کرد: امیدوارم با کمک مسئولین و مردم استان قزوین بتوانیم در پایان دوره خدمتی خود عملکرد قابل قبولی را ارائه دهیم.
وی با اشاره به ظرفیت های بالای استان قزوین، افزود: استان قزوین دارای ظرفیت های بسیار بالایی است اما این نکته علاوه بر اینکه یک نقطه قوت برای استان محسوب می شود، می تواند در صورت غفلت مسئولین به نقطه ضعف تبدیل شود و به همین دلیل باید تلاش بیشتری انجام دهیم.
زاهدی ادامه داد: عرصه فعالیت های مرتبط با توسعه به مانند یک پیست سرعت است و فرصتی برای بازگشت به عقب نیست.
استاندار قزوین بیان کرد: توسعه را نباید تنها به توسعه سیاسی و یا اقتصادی دانست بلکه به توسعه متوازن در تمام حوزه‌های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، هنری و ورزشی معتقد هستم.
وی با اشاره به اینکه نتیجه توسعه متوازن و همه جانبه توسعه منطقه ای خواهد بود، اضافه کرد: برنامه ریزی ها و فعالیت های خوب استاندار پیشین باید با قدرت ادامه یابد.
زاهدی در پایان با اشاره به اینکه استان قزوین دارای ظرفیت ها و پتانسیل های بسیار بالایی است، یادآور شد: توسعه استان قزوین و حرکت در مسیر برنامه ها نیازمند همیاری و همکاری همه اقشار و مسئولین هستیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار