رئیس هیأت تیراندازی با کمان قزوین خبر داد
رئیس هیأت تیراندازی با کمان استان قزوین از اعزام اسماعیل عبادی و یاسر عمویی دو کماندار استان به اردوی نهایی تیم ملی تیر و کمان کامپوند و ریکرو برای حضور در مسابقات جهانی مکزیک و آرژانتین خبر داد.
کد خبر: ۴۹۵۹۰۱
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۶ 18 September 2017
به گزارش تابناک از قزوین، مجید ملاحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین از برگزاری اردوی نهایی تیم ملی تیر و کمان کامپوند و ریکرو برای حضور در مسابقات جهانی مکزیک و آرژانتین خبر داد و اظهار داشت: در این اردو اسماعیل عبادی و یاسر عمویی دو ملی‌پوش قزوینی در رشته کامپوند بزرگسالان حضور دارند.

وی با بیان اینکه این اردو از 28 شهریور ماه سال جاری آغاز می‌شود، گفت: اسماعیل عبادی و یاسر عمویی دو کماندار استان توانسته‌اند مدال‌ها و مقام‌های زرینی را رقابت‌های کشوری و بین‌المللی از آن خود کنند و از 24 مهر تا دوم آبان ماه جهت حضور در مسابقات جهانی به مکزیک اعزام می‌شوند.

رئیس هیأت تیراندازی با کمان استان قزوین اضافه کرد: در اردوی نهایی تیم ملی تیر و کمان کامپوند و ریکرو برای حضور در مسابقات جهانی مکزیک و آرژانتین تیم نوجوانان و جوانان کشور هم حضور دارند که اردوی تیم نوجوانان از 28 شهریور تا هشتم مهر ماه سال جاری برگزار می‌شود.

ملاحسینی از اعزام تیم ملی جوانان کشور به مسابقات جهانی خبر داد و عنوان کرد: این مسابقات از 10 مهر ماه سال جاری در کشور آرژانتین برگزار می‌شود که امیدواریم کمانداران استان و کشور در این دوره از رقابت‌ها خوش بدرخشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار