کد خبر: ۴۸۹۵۸
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۰ 16 June 2015
معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران گفت : پیام 24 خرداد؛ یعنی روزی که منجر به ظهور دولت پرافتخار تدبیر و امید شد، تاکید بر حفظ حقوق همه ایرانیان است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، سیدشهاب الدین چاوشی در همایش بزرگ صبح امید که با حضور پرشور مردم شهرستان بهارستان  برگزار شد ، افزود : امروز افتخار می کنیم که کشور ما با وجود همه قومیت ها، نژادها و زبان ها و گویش ها همه تحت لوای جمهوری اسلامی یکدل و یکزبانند و همه آنها افتخار این را دارند که ملت بزرگ ایران نامیده شوند.

وی ادامه داد : رئیس جمهور ما در برنامه های اعلامی خویش  تأکید کرد که همه ایرانیان برای ما عزیزند و بر اساس میثاق ملی ما یعنی قانون اساسی کشور از حق و حقوقی برخوردارندوهیچ کس حق اعمال سلیقه شخصی بر این ملت بزرگ را نخواهد داشت.

معاون سیاسی استاندار تهران تصریح کرد : همه کسانی که به حق خود قانع اند، تابع قوانین کشورند، ایران را دوست دارند و  تبعه این کشور شناخته می شوند از حقوق مشترک و مساوی بر اساس قانون اساسی برخوردارند.

چاوشی با بیان اینکه حقوق اساسی ملت بزرگ ایران در قانون اساسی برشمرده شده و هیچ نهاد و مقامی حق نقض این حقوق را نخواهد داشت گفت : رئیس جمهور با انتخاب و رأی شما مسئول پاسداری از قانون اساسی است و فقط با  اتکا به قانون اساسی می توان از اعمال سلیقه ها و نظرات برای سرنوشت مردم پرهیز کرد.

وی با اشاره به شعار امسال خاطرنشان کرد : مقام معظم رهبری با علم به شرایط پیچیده سیاسی دنیای امروز تأکید کردند که امسال سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی است و دولت در جمهوری اسلامی مقابل مردم نیست بلکه برای تامین حقوق مردم و توجه به مطالبات اساسی و قانونی آنها ست.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار