عملیات احداث مدرسه 15 کلاسه با حضور فرماندار، نماینده مردم د رمجلس شورای اسلامی، مدیر کل آموزش و پرورش استان و سایر مسئولین در شهرک ولیعصر سنقروکلیایی آغاز شد.
کد خبر: ۴۸۹۲۴۷
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۶ 04 September 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی فرمانداری سنقر و کلیایی،مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: در حال حاضر تعداد 12 مدرسه در سطح استان کرمانشاه از محل اعتبارات بنیاد برکت در حال ساخت می باشد که طرح ولیعصر سنقر بزرگترین آن ها است.

سلیمان محبی با قدردانی ازفرماندار و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در خصوص پیگیری طرح ها افزود: این مدرسه با اعتبار اولیه 21 میلیارد ریال احداث خواهد شد و برای تکمیل آن اختصاص اعتبار در کمیته برنامه ریزی سال آینده شهرستان ضروری است.

وی از احداث مدرسه شهرک شهرداری سنقرو کلیایی نیز خبر داد و گفت: در صورت رفع مشکل مالکیت زمین، این طرح نیزاجرا خواهد شد.

محبی همچنین از اجرای 5 مدرسه توسط خیرین مدرسه ساز در سطح شهرستان و روستاهای سنقرو کلیایی خبر داد و گفت تعداد 2 مدرسه در مهر ماه و مابقی آنها در دهه فجر امسال قابل افتتاح و بهره برداری می باشند.

سید جواد حسینی کیا نماینده مردم سنقرو کلیایی در مجلس هم با بیان اینکه شهرک شهدا ازمحرومیت و نیاز بیشتری برخورداراست گفت: پیگیری برای شروع و احداث مدرسه این شهرک بایستی دراولویت قرارگیرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار