رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسدآباد از اعزام 100 مبلغ و مبلغه به مساجد مختلف شهرستان اسدآباد در ماه رمضان خبر داد.
کد خبر: ۴۸۸۶۹
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۴ 17 June 2015
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسدآباد از اعزام 100 مبلغ و مبلغه به مساجد مختلف شهرستان اسدآباد در ماه رمضان خبر داد.

به گزارش فارس؛ حجت‌الاسلام موسی محبی با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان، بر غبارروبی مساجد و آمادگی مساجد برای پذیرایی از میهمانان خدا تأکید کرد و افزود: بر این اساس در شهرستان اسدآباد نیز مردم ضمن غبارروبی مساجد به استقبال بهره‌مندی از فیوضات این ماه رفته‌اند.

وی با بیان اینکه برای ایام ماه مبارک رمضان مبلغان به 100 مسجد این شهرستان اعزام می‌شوند، تصریح کرد: این مبلغان برای اقامه نماز به صورت جماعت و اجرای برنامه‌های مختص این ماه به این مساجد اعزام می‌شوند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اسدآباد با بیان اینکه اکثر مبلغان غیربومی هستند، بیان داشت: از 100 مبلغ و مبلغه اعزامی به مساجد شهرها و روستاهای اسدآباد، 10 نقر مبلغه و مابقی مبلغ هستند.

وی با اشاره به برنامه‌هایی که در ماه رمضان در اسدآباد برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت برای جوانان و نوجوانان نیز در مساجد در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: در ایام ماه مبارک رمضان در مساجد علاوه بر برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی و علمی، کلاس‌های اعتقادی نیز پیش‌بینی شده است.

محبی یادآور شد: کلاس‌های ویژه قرآن‌آموزی به همراه روخوانی و روان‌خوانی، محفل انس با قرآن با حضور قاری بین‌المللی و برگزاری ترتیل قرآن به صورت دوره‌ای در مکان‌های مختلف در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه قرآن‌خوانی ترتیلی در خانه‌های قرآنی و مساجد برگزار می‌شود، اضافه کرد: این برنامه در بیش از 500 مکان به صورت دوره‌ای برگزار خواهد شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار