عضو شورای اسلامی شهر:
عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت: خدمات دهی به نواحی حاشیه ای و منفصل شهری قزوین تاکنون بسیار ضعیف بوده و از این پس باید پررنگ شود.
کد خبر: ۴۸۸۵۶۰
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۷ 03 September 2017
به گزارش تابناک قزوین به نقل از ایرنا، مهدی عبدالرزاقی شنبه شب در نشست شورای اسلامی شهر قزوین افزود: هم اکنون شهروندان در مناطق حاشیه ای و منفصل همچون مشعل دار،خیرآباد،حسن آباد،نجف آباد،چوبیندر،دانش و ناصرآباد و وثوق آباد کم ترین خدمات شهری را دریافت می کنند که این موضوع شایسته و قابل قبول نیست.
وی با بیان اینکه مردم ساکن در این مناطق هزینه های شهرنشینی را پرداخت می کنند،اضافه کرد: با این وجود این شهروندان از خدمات لازم و مطلوب در حد استاندارد یک شهر محروم هستند.
عضو کمیسیون ورزش و سلامت شورای اسلامی شهر قزوین با بیان اینکه امکانات فرهنگی و ورزشی مربوط به این مناطق بسیار پائین و در برخی نقاط صفر است،افزود: در این خصوص باید تدبیر و چاره ای اندیشید چرا که شهروندان ساکن در این مناطق نیز حق برخورداری از حداقل امکانات شهری را دارند.
رئیس کمیسیون املاک و مستغلات شورای اسلامی شهر قزوین با بیان اینکه جمع آوری پسماند در برخی از نواحی منفصل شهری قزوین به کندی صورت می گیرد، افزود: جاده های دسترسی نجف آباد، حسن آباد و وثوق آباد و اسماعیل آباد نیز وضعیت نامطلوبی دارند و لازم است که با هماهنگی با دستگاه ها و نهادهای مربوطه به رفع مشکلات این مناطق در حوزه های مختلف بپردازیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار