مديرعامل شركت شهرک‌های صنعتی قزوين خبر داد
مديرعامل شركت شهرک‌های صنعتی استان قزوين گفت: برای شهرک‌سازي و ساخت پروژه‌های زیربنایی، عمراني و غیره در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین در طول يك سال گذشته بيش از 25 ميليارد تومان سرمايه‌گذاری شده است.
کد خبر: ۴۸۴۹۰۶
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۴ 27 August 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، حمیدرضا خانپور ظهر امروز در بازدید از پروژه زیرسازی و جدول‌گذاری بلوار شهرک صنعتی جدید قزوین(کوهین) اظهار داشت: بیش از 50 پروژه  عمرانی - زیربنایی شامل احداث مدول دوم تصفیه‌خانه فاضلاب شهرک صنعتی کاسپین، احداث بلوار و خیابان‌های شهرک صنعتی قزوین (کوهین)، ساختمان اداری شرکت، شبکه گاز شهرک صنعتی لیا (پارک صنعتی لیا)، ساختمان آتش‌نشانی دانسفهان، حفر چاه سوم و چهارم شهرک کاسپین، شبکه روشنایی خرمدشت و پارک لیا، احداث پست برق، شبکه توزیع آب، احداث نمایشگاه دائمی و جاده دسترسی شهرک صنعتی کاسپین دو و ده‌ها پروژه‌ دیگر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در حال اجرا است.

وی افزود: اجرای زیرساخت‌های لازم در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین یکی از مهم‌ترین رسالت این شرکت است و براساس نیاز و برنامه‌های عملیاتی مصوب شهرک‌ها و نواحی صنعتی، پروژه‌های عمرانی برنامه ریزی و اجرا می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین با اشاره به سرمایه‌گذاری برای انجام پروژه ها در دولت یازدهم گفت: برای اجرای پروژه‌های عمرانی و زیربنایی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان طی چهار سال گذشته بالغ بر 70 میلیارد تومان هزینه شده است.

خانپور تصریح کرد: برای شهرک‌سازی و ساخت پروژه‌های زیربنایی، عمرانی و غیره در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین در طول یک سال گذشته بیش از 25 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده است.

گفتنی است در استان قزوین 15 شهرک و ناحیه صنعتی دولتی و چهار شهرک صنعتی خصوصی فعالیت می‌کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار