امام جمعه قزوین تأکید کرد:
امام جمعه قزوین با بیان اینکه مساجد ظرفیت‌های بسیار زیادی دارند، گفت: از ظرفیت مساجد در مقابله‌ی با تهاجم فرهنگی استفاده شود.
کد خبر: ۴۸۴۲۱۶
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۱ 26 August 2017

به گزارش تابناک قزوین آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در بازدید از مسجد حسینی خیابان راه آهن و مسجد صاحب‌الزمان (عج) خیابان نوروزیان قزوین با تأکید بر اینکه تهاجم فرهنگی یکی از دغدغه‌های جدی رهبر معظم انقلاب است، اظهار کرد: مساجد ظرفیت بسیار زیادی برای مقابله با تهاجم فرهنگی دارند و باید تلاش کنیم تا از این ظرفیت به نحو مطلوب استفاده نماییم.

وی نقش ائمه جماعت را در جذب مردم به مساجد بسیار مهم دانست و تصریح کرد: لازم است امام جماعت با رفتن به خانه و مغازه اهل محلی که به مسجد نمی‌آیند، حال آن‌ها را نیز جویا شوند و از طرف مسجد به آن‌ها هدیه دهند و آن‌ها را به حضور در مسجد دعوت نمایند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان اینکه خداوند گوهر کرامت را به همه انسان‌ها عنایت کرده است، عنوان کرد: با در نظر گرفتن کرامتِ انسان‌ها می‌توان با آن‌ها ارتباط برقرار کرد و وظیفه اهل مسجد است که با رعایت این اصل، مردم را به مسجد دعوت نمایند.

امام جمعه قزوین بیان کرد: اهل مسجد باید ارتباط نزدیک و صمیمی با اهل محل داشته باشند و به عیادت کسانی که مبتلا به کسالت و بیماری می‌شوند و حتی مسجدی هم نیستند، بروند و تلاش کنند تا کارهای او را تا زمان بهبود پیگیری نمایند.

برچسب ها: تابناک ، قزوین ، عابدینی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار