کد خبر: ۴۸۲۵۰
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۲ 16 June 2015
 مهاجم تیم فوتبال سایپا گفت: تا به امروز پیشنهاد جدی از تیم‌ها نداشته‌ام و خبر قرار گرفتن در لیست خرید تیم گسترش فولاد تبریز را هم از طریق روزنامه‌ها متوجه شدم.
علی زینالی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه البرز، اظهار کرد: دو روز است تمرین‌های سایپا آغاز شده و امیدوارم بتوانیم با آمادگی بهتری نسبت به فصل گذشته در لیگ پانزدهم حاضر شویم.
وی در خصوص داشتن پیشنهاد برای رفتن از سایپا نیز گفت: تا به امروز یپشنهاد جدی نداشته‌ام، در چند روز گذشته نیز متوجه شدم در لیست تیم گسترش فولاد تبریز قرار دارم که باید بگویم با خودم هیچ صحبتی انجام نداده‌اند و فکر می‌کنم این موضوع در حد حرف بوده باشد.
زینالی خاطرنشان کرد: تنها در صورتی از سایپا جدا می‌شوم که از تیم بهتری پیشنهاد داشته باشم و تا امروز چنین موضوعی پیش نیامده است.
وی ادامه داد: یک فصل دیگر با سایپا قرار داد دارم و تیم‌های خواهان من بایستی با باشگاه مکاتبه و مذاکره کنند .
زینالی در پایان در خصوص شرایط این روزهای باشگاه سایپا نیز گفت: دو روز است تمری‌ های تیم شروع شده و از فردا سه شنبه نیز در دو نوبت صبح و بعد از ظهر کار آماده‌سازی را انجام خواهیم داد،  احساس می‌کنم از فصل آینده در تهران بایستی بازی‌های خود را انجام دهیم و این نشان می‌دهد کار رفتنمان از استان البرز جدی شده است.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار