شهردار قزوین گفت: با تکمیل پروژه های عمرانی و رفاهی در مناطق مختلف شهر قزوین بویژه در جنوب برای افزایش رفاه شهروندان اقدام کرده ایم.
کد خبر: ۴۸۲۱۴۰
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۲ 22 August 2017
مسعود نصرتی، روز دوشنبه در مراسم افتتاح پروژه های عمرانی شهرداری قزوین گفت: خوشبختانه در زمانی که بیشتر شهرداری‌های کشور به لحاظ اقتصادی در وضعیت سختی قرار دارند، شهرداری قزوین همچنان نسبت به اتمام پروژه‌ها و آغاز پروژه‌های جدید با هدف افزایش سطح رفاه شهروندان اقدام می‌کند.

نصرتی بیان کرد: امروز موفق شدیم ۲ پروژه مهم شهری را افتتاح کنیم و کلنگ زنی یک پروژه مهم سرمایه‌ گذاری را کلید بزنیم که آینده خوبی را برای شهروندان رقم خواهد زد.

نصرتی یادآورشد: اولین پروژه افتتاح خانه موزه و حسینیه شهید بابایی بود که به یاد سرلشگر خلبان شهید عباس بابایی که یک شخصیت ملی و برجسته برای کشور ایران اسلامی است آماده شده است.

وی ادامه داد: این خانه توسط شهرداری قزوین خریداری و توسط سازمان نوسازی و بهسازی شهر قزوین مرمت شد و امیدوارم با بسترسازی صورت گرفته در این مکان، زمینه معرفی مناسب‌تر شهید بابایی برای قشر جوان ایجاد شود.

شهردار قزوین گفت: دومین پروژه باغ‌ وحش رباتیک در زمینی به مساحت ۲۷ هزار مترمربع در پارک ۱۴۰۰ هکتاری باراجین ساخته شده است.

نصرتی با اعلام اینکه باغ‌وحش رباتیک قزوین، اولین پروژه در کشور است که ربات‌های آن توسط مهندسین ایرانی ساخته شده تصریح کرد: این پروژه با مشارکت ۷۵ درصد شهرداری قزوین و ۲۵ درصد سرمایه‌گذاری بخش خصوصی صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه در فاز اول جاذبه‌های گردشگری در این باغ‌وحش رباتیک معرفی خواهد شد افزود: در نهایت این مجموعه با ۱۱ حیوانی رباتی اجرا و بهره‌برداری خواهد شد.

شهردار قزوین بیان کرد: سومین پروژه نیز که محصول سرمایه‌گذاری بخش خصوصی است با مشارکت ۳۵ درصد شهرداری و ۶۵ درصد سرمایه‌گذار است این پروژه نیز در ابتدای بوستان ۱۴۰۰ هکتاری باراجین قرار دارد.

نصرتی با اعلام اینکه ساخت یک مجموعه تجاری در کنار مجموعه های گردشگری و تفریحی یکی از ویژگی‌هایی منحصر به فرد در بوستان ملی باراجین است افزود: این طرح ها در کنار دیگر موجب هم ‌افزایی در جذب گردشگر و مسافران و توسعه پایدار شهر خواهد شد.

وی گفت: تاکنون سعی کرده ایم در جنوب شهر پروژه ها با محوریت فرهنگی، در شمال شهر پروژه‌های سرمایه‌گذاری و گردشگری و در نهایت برای کودکان و نوجوانان و جوانان شهر قزوین باغ‌ وحش رباتیک ایجاد کنیم.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار