مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت:در عرصه تهاجم فرهنگی غرب، استفاده از فضای مجازی باید هوشمندانه و هدفمند باشد تا به نتیجه برسد.
کد خبر: ۴۸۱۵۸۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۵ 21 August 2017
حجت الاسلام نعمت اللهی در جلسه ستاد استانی نماز که روز یکشنبه در استانداری برگزار شد اظهارداشت: فضای مجازی فرصت بسیار خوبی برای ترویج اندیشه های دینی و فرائض مذهبی است اما باید از این ابزار با رویکردی کارشناسی استفاده کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین بیان کرد:اگر از فضای مجازی بصورت هوشمندانه و هدفمند استفاده شود کارها به نتیجه می رسد.

نعمت اللهی اظهارداشت: در تهاجم فرهنگی باید بپذیریم که دشمنان بسیار هوشمندانه و با برنامه در فضای مجازی عمل کرده و درصدد تخریب باورهای دینی هستند و اگر ما در این عرصه بدون هدف کار کنیم هرگز به نتیجه نخواهیم رسید.

وی بیان کرد: مدیریت احساسات، ادراکات، تحریکات و تصمیمات از عوامل مهم در عصر کنونی برای رسیدن به نتیجه است و اگر ما مدیریت باورها و ادراکات را جدی نگیریم آسیب خواهیم دید.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین یادآورشد: باید روی برخی موضوعات مانند نماز بخوبی کار کنیم و گاهی با یک عکس، داستان و یا فیلم کوتاه می توانیم آنچنان تاثیری در مخاطب جوان بگذاریم که ساعتها سخنرانی نمی تواند موثر باشد.

نعمت اللهی اضافه کرد: برای تاثیرگذاری بیشتر در برنامه های فضای مجازی باید در تولید محتوا اتاق فکر داشته باشیم و روی مسائل نگاه کارشناسی صورت گیرد.

وی گفت: در تبلیغات اسلامی آمادگی کامل داریم امکانات و دیدگاههای خود را برای برگزاری اجلاس نماز و تولید محتوی در فضای مجازی بکار گیریم و موضوعاتی مانند نماز را ترویج کنیم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار