مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل گفت: عملکرد خانواده ها در کاهش آسیب اجتماعی اعتیاد به مواد مخدر فرزندان موثر است.
کد خبر: ۴۸۱۰۸
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۱ 15 June 2015

 به گزارش ایرنا، بابک پورپناهی در همایش پارک پاک بدون دخانیات با اشاره به اینکه آسیب های اجتماعی در کمین فرزندان و نوجوان و جوانان است، افزود: باید در این زمینه فرهنگ سازی صورت گرفته و والدین نسبت به رفتار خود با کودکان توجه بیشتری داشته باشند.

وی بیان کرد: فرزندان ما بیش از گذشته به محبت و توجه نیاز دارند، باید برای تربیت درست کودکان زمان اختصاص دهیم و خواسته ها و تمایلات آنها را شناسایی و مرتفع کنیم تا با آسیب روبرو نشویم.

وی درک بهتر زندگی از سوی والدین را در تامین زندگی مثبت فرزندان موثر عنوان کرد و افزود: حتی هم بازی شدن با فرزندان می تواند از بروز بسیاری از مشکلات اجتماعی جلوگیری کند.

پورپناهی ارتقا فرهنگ شهری را از عوامل و اهرم های تاثیرگذار در کاهش آسیب های اجتماعی از جمله مواد مخدر دانست و افزود: باید مسائل فرهنگی در تربیت فرزندان به صورت آگاهانه مد نظر گرفته شود.

وی با بیان اینکه مراقبت از فرزندان در مقابل آسیب های اجتماعی براساس اصول علمی، فرهنگی و اجتماعی است، گفت: آسیب های اجتماعی در خرده فرهنگ های نادرست و تعصب های بیهوده بیشتر نمود پیدا می کند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل بیان کرد: بسیاری از خانواده ها امروز به دلیل تعصبات نادرست از ابراز محبت در خانواده و حتی به همسر و فرزندان دریغ می کنند که همین امر موجب دور شدن اعضا خانواده و گرایش به آسیب های کمین شده اجتماعی است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار