سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز اعلام کرد که هیچ بازیکنی را از این تیم کنار نگذاشته است.
کد خبر: ۴۷۵۵۳۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰ 09 August 2017
لوکا بوناچیچ در نشست خبری پیش از بازی گسترش فولاد - سپیدرود رشت، اظهار داشت: قبل از هر چیزی می‌خواهم روز خبرنگار را تبریک بگویم. خبرنگاری شغل مقدسی است. صادق باشید و به دنبال حقیقت. چند بار دیدم که اظهارنظرهایی از طرف من گفته شده در که من از آنها خبر ندارم. مثلاً  گفتند که من روی نام یک بازیکن قلم قرمز کشیدم در حالی که اصلاً این‌طور نبوده است. خبرنگار می‌تواند نظر خودش را داشته باشد، اما نباید آن را به دیگری نسبت بدهد.
 
 
 
وی ادامه داد: خبری که برخی سایت‌ها مبنی بر اخراج یکی از بازیکنان تیم ما اعلام کردند را تکذیب می‌کنم. روی حرفی که روز اول زدم هستم و پشت بازیکنانم ایستاده‌ام و خواهم ایستاد. به جز این هر حرفی به نقل از من زده شود، دروغ است. خواستم ابتدا به مناسبت روز خبرنگار،‌ این خبر را توضیح دهم.

 
سرمربی تیم گسترش فولاد درباره دیدار تیمش برابر سپیدرود نیز گفت: فردا با تیمی بازی داریم که مشکلاتی شبیه به مشکلات ما دارد و مطمئناً آنها هم برای این بازی برنامه‌ریزی کرده‌اند تا شروع خوبی در لیگ داشته باشند. این تیم بازیکنان خوبی در ابتدای فصل به خدمت گرفت، اما تا به اینجای مسابقات نتایج خوبی نگرفته است. بازی فردا فرصت مناسبی برای ماست تا با یک برد خوب اعتمادبه‌نفس را به تیم بازگردانیم و سه امتیاز اول‌مان را کسب کنیم.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :