فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: خبرنگاران به عنوان افرادی که عهده دار جهت دهی و هدایت افکار عمومی هستند باید قلم خود را در مسیر تقریب و وحدت جامعه بکار گیرند.
کد خبر: ۴۷۴۰۹۴
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵ 07 August 2017

سردار حسین معروفی یکشنبه شب در آیین تجلیل از خبرنگاران سیستان و بلوچستان در زاهدان اظهار داشت: وظیفه خبرنگاران تنها اطلاع رسانی نیست بلکه باید با نگاه بلند خود به تعالی و پیشرفت جامعه کمک کنند.
وی با بیان اینکه خبرنگاری شغل نیست بلکه رسالت است گفت: اصحاب رسانه خنثی کننده عملیات روانی دشمن هستند به گونه ای که با توجه به 2 راهبرد دشمن در سیستان و بلوچستان یعنی تفرقه مذهبی و تفرقه قومی این قشر می تواند با تحلیل دقیق حوادث سپری محکم در مقابل هجمه ها باشند.
وی تاکید کرد: راهبرد دشمن در شرایط کنونی که توان مقابله با دفاع نظامی کشور را ندارد تصرف ذهن و تغییر ذائقه ملت ایران است بر این اساس خبرنگاران در این جنگ نرم و عملیات روانی با تحلیل درست و آگاهی جامعه وظیفه مقابله با این توطئه را برعهده دارند.
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: ایجاد امید و نشاط در جامعه از دیگر وظایف خبرنگاران است به این معنی که علاوه بر پیگیری صحیح مطالبات مردم، زمینه ساز نشاط و شادابی در جامعه شوند.
وی اظهار داشت: هدف دشمن در سیستان و بلوچستان واگرایی و تفرقه است اما امروز با آگاهی مردم هیچ توطئه ای در این استان جواب نخواهد داد و حدود 9 هزار بسیجی وظیفه امنیت مرزهای را بر عهده دارند.
وی گفت: سپاه در سیستان و بلوچستان در کنار برقراری امنیت، رشد و توسعه استان را دنبال می کند به گونه ای که پنج شاخص توسعه را در 10 دهستان شامل 340 روستا در دست اجرا دارد.
وی ساخت فیلم از شهدای استان و تهیه کتاب در زمینه نقش سیستان و بلوچستان در دفاع مقدس و غیره را از جمله کارهای ماندگار در حوزه فرهنگی استان برشمرد که در دستور کار سپاه سلمان قرار گرفته است.
به گزارش ایرنا آیین تجلیل از 120 خبرنگار سیستان و بلوچستان با حضور علوی مدیرکل اخبار استان های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، فرمانده سپاه سلمان و شماری از مسئولان استانی در مجتمع تفریحی امام علی(ع) سپاه سلمان زاهدان برگزار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار