منابع موثق خبر از قطعیت یافتن شهردار شدن نستهن مقدم دادند و این گونه که پیداست باید در دوره آینده وی را شهردار یاسوج دانست.
کد خبر: ۴۷۳۰۰۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۰ 05 August 2017
مدتی است که بازار شایعات و به تبع آن موضع گیری هاییی در خصوص شهردار آینده یاسوج به گوش می رسد هر چند تاکنون خبر قطعی در این خصوص مخابره نشده است . اما گویا دوباره یکی از شایعات قوت گرفته و از قرار معلوم این گزینه شایع شده در حال رسیدن به کرسی شهرداری یاسوج است. البته هنوز هم باید منتظر نتیجه نهایی اعلامی از طرف شورای پنجم بود.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ،برخی منابع خبر از قطعیت یافتن شهردار شدن نستهن مقدم دادند و این گونه که پیداست باید در دوره آینده وی را شهردار یاسوج دانست.

فصلی نو در این خصوص نوشت : در روزهای اخیر و در مجامع مختلف بیشتر نجواها و صحبت‌های در گوشی و حتی در محافل عمومی بحث‌ها و سخن‌ها در خصوص آینده شهرداری یاسوج است.

ابتدا و در مقطعی چند روزه کار مقدم برای سکانداری شهرداری یاسوج تمام شده فرض شد اما در چند روز اخیر باز هم صحبت‌هایی مبنی بر احتمال ماندن جاوید وجود داشت.
 
 گزینه مدیریت بر شهرداری یاسوج را بشناسید + تصویر

اما امروز باز هم منابع موثق خبر از قطعیت یافتن شهردار شدن نستهن مقدم دادند و این گونه که پیداست باید در دوره آینده وی را شهردار یاسوج دانست.

مدیر آب و خاک استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، فارس و بوشهر، معاون آب و خاک کشور و هم اکنون عضو هیأت مدیره آب و خاک کشور رزومه نستهن مقدم است علاوه بر این که فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد مهندسی عمران گرایش آب و دانشجوی دکترای مدیریت استراتژیک است.

همچنین وی بیش از ۱۵ سال فعالیت عمرانی در زمینه‌های مختلف داشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار