معاون عمرانی استانداری قزوین گفت: بیش از دو هزار میلیارد تومان پروژه در استان نیمه تمام است که تکمیل آن نیازمند بهره گیری از ظرفیت بخش خصوصی است.
کد خبر: ۴۷۰۶۴۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۶ 01 August 2017
علی فرخزاد در ششمین یادواره تکریم از کارفرمایان دوستدار کارگر که روز دوشنبه در سالن تبلیغات اسلامی قزوین برگزارشداظهارداشت: تغییر در رویکرد تامین اجتماعی استان با کارآفرینان در استان قزوین کاملا مشهود است و با رویکرد خوب مدیریت این سازمان امیدواریم شرایط کسب و کار بهبود یابد.

وی اضافه کرد: روند سرمایه گذاری در کشور بسیار طولانی و پیچیده است و متقاضیان را خسته و پشیمان می کند و این روند باید اصلاح شود.

دو هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام در استان قزوین

فرخزاد یادآورشد: در حال حاضر حدود دو هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام در استان وجود دارد و حدود سه هزار میلیارد تومان پروژه دولتی بدون استفاده است که این همه سرمایه ها باید مدیریت شود و مورد استفاده قرار گیرد.

وی یادآورشد:باید با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی بتوانیم به فضای کسب و کار، تولید واشتغال رونق بخشیم که در این مسیر جذب سرمایه های مردمی ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

فرخزاد یادآورشد: شرایط در استان از گذشته بهتر شده و با حمایت جدی از سرمایه گذاری داخلی و خارجی از همه متقاضیان مشارکت در فعالیتهای تولیدی دعوت می کنیم در استان حضور یابند.

اموال دولتی ملک پدری نیست برای واگذاری سرسختی نکنیم

معاون عمرانی استانداری قزوین در خصوص واگذاری برخی اموال دولتی بدون استفاده اظهارداشت: متاسفانه در استان املاک و ساختمانهای دولتی متعددی مانند مدرسه، استخر نیمه تمام، فرودگاه متروکه سمپاشی وجود دارد که میلیاردها تومان ارزش دارد ولی استفاده نمی شود و در حال تخریب است اما وقتی موضوع واگذاری آن برای آبادانی مطرح می شود با مقاومت برخی مدیران روبرو می شویم.

فرخزاد بیان کرد: اموال دولتی که ملک شخصی نیست که هر جوری دوست داشتیم در موردش تصمیم بگیریم و در بسیاری از این پروژه ها اگر ما آن را مجانی هم واگذار کنیم به شرطی که آباد شده و مورد استفاده مردم قرار گیرد کار منطقی کرده ایم.  

در ادامه محمودرضا طاهری مدیرکل استاندارد استان قزوین با اشاره به اهمیت مصرف کالای ایرانی اظهارداشت: با راه اندازی کمپین «ما کالای استاندارد ایرانی می خریم» با جلب نظر همه گروهها و افراد تاثیرگذار تلاش می کنیم زمینه تقویت فرهنگ خرید کالای ایرانی در استان فراهم شود.

وی افزود: انتظار داریم همه گروهها و افراد شاخص مانند هنرمندان، ورزشکاران، خبرنگاران، مدیران، صنعتگران، کارآفرینان با پیوستن به این کمپین زمینه حمایت از تولیدکنندگان داخلی را فراهم کنند تا به شعار اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال عینیت بخشیم.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار