آئین اختتامیه نهمین جشنواره پویانمایی رضوی در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد و از برگزیدگان این جشنواره تجلیل به عمل آمد.
کد خبر: ۴۶۸۱۰۰
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۰ 27 July 2017
آئین اختتامیه نهمین جشنواره پویانمایی رضوی در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد و از برگزیدگان این جشنواره تجلیل به عمل آمد.

در بخش فیلم و فیلم نامه تندیس و دیپلم افتخار نفر اول بخش فیلمنامه به همراه مبلغ پنج میلیون تومان به فیلمنامه امیر حسین زاده نویسنده «همه برای ستاره هشتم» اهدا شد. دیپلم افتخار جشنواره و مبلغ سه میلیون تومان به نفر دوم بخش فیلمنامه کریم دیلمی معزی نویسنده «پاییز تاک ها» تقدیم شد.

دیپلم افتخار جشنواره و مبلغ دو میلیون تومان به نفر سوم بخش فیلمنامه، محمد برومند نویسنده فیلمنامه «باز باران» اهدا شد.

بخش فیلم: نیمه حرفه ای

در بخش فیلم نیمه حرفه ای به علت حضور فقط دوفیلم و نبود شرایط رقابت، هیئت داوران اعلام رأی نکرده و از دوفیلم مذکور تقدیر شد.

بخش فیلم: حرفه‌ای

در بخش فیلم حرفه‌ای هم هیئت داوران هیچ فیلمی را حائز رتبه اول ندانست، اما دیپلم افتخار جشنواره و جایزه نقدی به مبلغ ۶ میلیون تومان به عباس عباسی به عنوان نفر دوم برای فیلم «سلام» اهدا شد. دیپلم افتخار جشنواره و جایزه نقدی به مبلغ پنج میلیون تومان برای فیلم «غریبه» به مهدی آقاجانی به عنوان نفر سوم اهدا شد.

همچنین دیپلم افتخار و لوح تقدیر جشنواره به همراه مبلغ دو میلیون تومان به محمد افشار نژاد کارگردان فیلم «رستگاری» تقدیم شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار