رییس آموزش و پرورش شهرستان تفت خبر داد:
رییس آموزش و پرورش تفت اظهار داشت: تعداد داوطلبان تفتی کنکور سراسری در سال گذشته 435 نفر بوده که این تعداد امسال با کاهش 32 نفری به 403 داوطلب رسیده است.
کد خبر: ۴۶۴۲۲
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۲ 11 June 2015
به گزارش تابناک یزد،رییس آموزش و پرورش تفت از رقابت 403 داوطلب تفتی در کنکور سراسری خبر داد و گفت: از مجموع این افراد 206 نفر زن و 197 نفر مرد هستند.

رضا فلاح نژاد افزود: از این  تعداد، 24 زن و 39 مرد در رشته ریاضی، 59 زن و 42 مرد در رشته انسانی، 19 زن و 14 مرد در رشته هنر، 73 زن و 83 مرد در رشته تجربی و 32 زن و 19 مرد در رشته زبان به رقابت خواهند پرداخت.

وی از کاهش تعداد داوطلبان کنکور امسال نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: تعداد داوطلبان تفتی کنکور سراسری در سال گذشته 435 نفر بوده که این تعداد امسال با کاهش 32 نفری به 403 داوطلب رسیده است.

مدیر آموزش وپرورش شهرستان تفت در ادامه، افزود: تمامی تمهیدات لازم برای اجرای مطلوب و شایسته کنکور94 در شهرستان فراهم است و همزمان با سراسر کشور داوطلبان این شهرستان برابر برنامه سازمان سنجش کشور در حوزه های تعیین شده در این آزمون شرکت می کنند.

وی اظهار داشت: داوطلبان گروه علوم ریاضی وفنی و گروه علوم انسانی صبح روز پنج شنبه 21 خرداد ماه سالجاری در دانشگاه پیام نور تفت آزمون خواهند داد.

فلاح نژاد افزود: در بعدازظهر روز پنج شنبه نیز آزمون داوطلبان گروه هنر در همان دانشگاه پیام نور برگزار می شود.

این مقام مسئول تصریح کرد: داوطلبان گروه علوم تجربی صبح روز جمعه 22 خرداد ماه 94 و داوطلبان گروه زبان در عصر همین روز در دانشگاه پیام نور به رقابت خواهند پرداخت.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
احمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۱
یعنی چی؟ منظور اینه که
دیگه نیازی به دیپلم نیست. پسرم کلاس هشتمه. ساله دیگه میتونه بدون کنکور بره دانشگاه/
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار