رئیس پلیس راه یزد ضمن اشاره به افزایش حجم سفرهای تابستانی در استان گفت: 40 تیم محسوس و نامحسوس پلیس، تردد در جاده های حوزه استحفاظی این استان را رصد می کنند.
کد خبر: ۴۵۵۹۶۸
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۰ 09 July 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛سرهنگ احمد مظفری با اشاره به آغاز سفرهای تابستانی از ابتدای تیرماه گفت: طرح نظارت بر جاده های استان که از روزهای ابتدایی تیرماه آغاز شده تا اول مهرماه سال جاری ادامه خواهد داشت.
وی ضمن اشاره به راه اندازی دوربین های کنترل سرعت در سطح جاده های استان افزود: 49 دوربین، سرعت لحظه ای و میانگین سرعت خودروها را در طول مسیر ثبت می کنند.
این مسئول تصریح کرد: سرعت و سبقت غیرمجاز خط قرمز پلیس در جاده های استان بوده و با متخلفان برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.
مظفری ، مهمترین تهدیدها در حوزه راهنمایی و رانندگی در محورهای ارتباطی زیرپوشش استان یزد را خستگی و خواب آلودگی به خاطر شرایط اقلیمی و همچنین صحبت با تلفن همراه ذکر کرد.
رئیس پلیس راه استان یزد خاطرنشان کرد: فرهنگ سازی برای کاهش حوادث در کنار اعمال قانون امر مهمی است که به همکاری همه افراد، خانواده ها و دستگاه های فرهنگی نیاز مبرم دارد.
مظفری در پایان اظهارکرد: امیدواریم با همراهی مردم و رانندگان، سفرهای تابستانی بدون حادثه ای در محورهای ارتباطی استان یزد شاهد باشیم.
در شبانه روز حدود 300 هزار دستگاه خودرو در محور های مواصلاتی استان یزد تردد می کنند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار