مدیرکل سازمان تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت: ۷۳۳ مورد پرونده در بخش کالا و خدمات در طرح نظارتی رمضان در استان کرمانشاه تشکیل شد.
کد خبر: ۴۵۵۵۵۵
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۷ 08 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از تسنیم،داریوش جودکی با بیان اینکه عملکرد سازمان تعزیرات در اجرای این طرح 106 درصد بوده است اظهار داشت: 733 مورد پرونده در بخش کالا و خدمات در طرح نظارتی رمضان در استان کرمانشاه تشکیل شد.

مدیرکل سازمان تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از مختومه شدن 733 مورد پرونده تشکیل شده در این ماه خبر داد و گفت: متخلفان نیز 4 میلیارد و 213 میلیون و 920 هزار ریال جریمه شدند.

جودکی با اشاره به اینکه 240 بازرسی مشترک در طول ماه مبارک رمضان از سوی سازمان تعزیرات کرمانشاه انجام شده است بیان کرد:   این بازرسی‌ها با همکاری سازمان تعزیرات، بازرسان اتاق اصناف، مرکز بهداشت و سایر مراجع نظارتی انجام شد.

وی با تشکیل 113 پرونده در جریان نظارت طرح ضیافت خبر داد و افزود: 85 واحد دارای تخلف در بازرسی‌های به‌عمل آمده شناسایی شدند.

جودکی عنوان کرد: متخلفان 10 میلیارد و 110 میلیون و 976 هزار ریال جریمه شدند.

مدیرکل سازمان تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه  طرح ضیافت هر سال در ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود اظهار کرد: سازمان تعزیرات در طول سال نیز با متخلفان و گران‌فروشان برابر قانون رفتار خواهد کرد و مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف موضوع را از طریق سامانه پیامکی 300000135  و تلفن ارتباطی 124 اطلاع دهند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار